Ustawienia testowe
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
1920x1080, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 49 41 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 46 38 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 43 34 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 42 34 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 37 29 |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
2560x1440, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 35 27 |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | 33 27 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 33 26 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 32 24 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 27 20 |
Ashes of the Singularity to pierwsza gra, która wyraźnie czerpie korzyści z obliczeń asynchronicznych. W takim przypadku GTX 1060 wypada mniej więcej na poziomie RX 480, z którym zamienia się miejscami w zależności od rozdzielczości.