
Ustawienia testowe
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
1920x1080, Ustawienia crazy, MSAAx4
![]() ![]() | |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
2560x1440, Ustawienia crazy, MSAAx4
![]() ![]() | |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Ashes of the Singularity to pierwsza gra, która wyraźnie czerpie korzyści z obliczeń asynchronicznych. W takim przypadku GTX 1060 wypada mniej więcej na poziomie RX 480, z którym zamienia się miejscami w zależności od rozdzielczości.