Gra dla fanów mordobić, zombie i oczywiście filmu o tym samym tytule. Pod względem technologicznym gra nie oferuje zaskakującej jakości grafiki, ale w zamian nie ma kolosalnych wymagań sprzętowych. Ponadto możemy w Resident Evil 5 włączyć generowanie obrazu w trybie DX10.
Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso x16, AAx4
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 126 91 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 111 81 |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | 104 71 |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | 99 72 |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | 83 64 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 82 64 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 81 60 |
średnie fps minimalne fps |
Resident Evil 5: 1680x1050, Max Detail
Aniso x16, AAx8
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 126 91 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 106 77 |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | 91 65 |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | 82 60 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 80 60 |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | 73 51 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 72 54 |
średnie fps minimalne fps |
Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, AAx4
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 106 76 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 92 68 |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | 83 58 |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | 80 60 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 67 52 |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | 67 51 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 66 51 |
średnie fps minimalne fps |
Resident Evil 5: 1920x1200, Max Detail
Aniso x16, AAx8
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 105 77 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 88 65 |
GeForce GTX 470 1.28GB (608/837) | 73 55 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 66 51 |
GeForce GTX 285 1GB (648/1242) | 59 45 |
GeForce GTX 465 1GB (607/802) | 58 45 |
ASUS GTX 460 768MB (700/920) | 57 44 |
średnie fps minimalne fps |
Podkręcony ASUS GeForce GTX 460 TOP osiągał w naszym teście w Resident Evil 5 identyczną wydajność, jak GeForce GTX 465. Był też równie szybki jak Radeon 5830, ale tylko wtedy, gdy graliśmy z wygładzaniem krawędzi x4. Po aktywacji AA x8 nastąpiła dość spora przewaga Radeona 5830.