Procesor: Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz | |
Płyta główna: ASUS Rampage II Extreme | |
Pamięć RAM: Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz | |
Chłodzenie: Noctua NH-D14 | |
Dysk twardy: Seagate 250 GB Barracuda 7200.12 | |
Zasilacz: Chieftec CFT-620-A12S 620 W | |
Monitor: NEC 2470WVX | |
Obudowa: CoolerMaster 690 II Advanced |
Sterowniki, system operacyjny i programy
- karty Radeon HD 5000 – Catalyst 10.9
- karty GeForcce GTX 400 – ForceWare 260.89
- karty Radeon 6800 – Catalyst 10.10
- GeForce GTX 580 – ForceWare 262.99
- Radeon 6850 CF – Catalyst 10.10
- GeForce GTX 460 SLI – ForceWare 260.99
- Zotac GeForce GTX 570 – ForceWare 263.09
Metodologia testowa
• 3DMark Vantage
Tryb: Performance, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).
• Heaven Benchmark 2.1
Tryby: 1920x1200 Normal Tesselation, 1920x1200 Extreme Tesselation. Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 11.
Pomiar wydajności był wykonywany za pomocą wbudowanego benchmarka.
• Battlefield: Bad Company 2
Tryby: 1680x1050 AA x4 / AFx16, 1920x1200 AA x4 /AF x16. Detale jakości grafiki: Maksymalne (HBAO Off). Środowisko testowe: DirectX 11.
Testów dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B w początkowej fazie zimowych misji. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• Crysis
Tryby: 1680x1050 AA x4 / AF x16, 1920x1200 AA x4 / AF x16. Detale jakości grafiki: Very High Detail. Środowisko testowe: DirectX 10.
Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.
• CMR: Dirt 2
Tryby: 1680x1050 AA x8/ AF x16, 1920x1200 AA x8/ AF x16. Detale jakości grafiki: Ultra Detail. Środowisko testowe: DirectX 11. Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa na wybranych odcinku trasy w Chorwacji.
• Gothic 4
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1920x1200 AF x16. Detale jakości grafiki: Wysokie. Środowisko testowe: DirectX 10.
W czasie testów HD 6800 dysponowaliśmy jedynie demem gry. Wydajność badaliśmy w wiosce, tuż po wczytaniu gry – przechodziliśmy z punktu A do punktu B.
• Mafia II
Tryby: 1680x1050 AF x16, 1920x1200 AF x16 – włączone wygładzanie krawędzi. Detale jakości grafiki: Maksimum oprócz wyłączonego PhysX. Wykorzystaliśmy wbudowany benchmark. Średnią i minimalną ilość kl./s zliczał Fraps.
• Metro 2033
Tryby: 1680x1050 AF x4, 1920x1200 AF x4. Detale jakości grafiki: Najwyższe (bez PhysX). Środowisko testowe: DirectX 10. Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.
• STALKER – Zew Prypeci
Tryby: 1680x1050 AA x4/ AF x16, 1920x1200 AA x4/ AF x16. Detale jakości grafiki: Max Detail (wszystkie suwaki na max). Środowisko testowe: DirectX 11. Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.
• Resident Evil 5
Tryby: 1680x1050 AA x8 / AF x16, 1920x1200 AA x8 / AF x16. Detale jakości grafiki: Maximum. Środowisko testowe: DirectX 11. Wydajność mierzyliśmy w początkowej fazie wbudowanego testu. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.