Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale, FXAA, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 127 109 |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | 118 94 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 116 95 |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | 116 90 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 114 96 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 110 99 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 108 94 |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | 92 84 |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | 79 70 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex: Human Revolution - DX11
2560x1600, Maks. Detale, FXAA, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 82 76 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 73 65 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 68 63 |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | 67 63 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 67 62 |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | 65 61 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 58 54 |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | 58 53 |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | 50 46 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Mniejsza rozdzielczość obrazu nie stanowi problemu dla żadnej obecnie oferowanej karty graficznej w cenie powyżej 1500 zł. Odpowiednie obciążenie stanowi dopiero tryb 2560x1600 pikseli. W takich warunkach nowość „zielonych” osiągnęła praktycznie taki sam rezultat jak Radeon 7950.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x1
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 99 90 |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | 99 90 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 97 87 |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | 96 87 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 94 82 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 89 82 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 75 68 |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | 68 61 |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | 66 62 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 71 65 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 67 60 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 65 59 |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | 65 58 |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | 62 57 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 58 52 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 53 50 |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | 47 43 |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | 43 40 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ciekawi jesteśmy, kiedy doczekamy się nowej części serii Dirt. W obecnej najszybsze karty graficzne są w stanie osiągać bardzo wysoką liczbę kl./s. Nasz bohater zajął środkowe miejsca na wykresach, a swoimi możliwościami przewyższył nawet Radeona 7970.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 99 74 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 95 68 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 88 62 |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | 86 60 |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | 85 60 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 82 57 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 73 50 |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | 65 44 |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | 62 45 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
Radeon 6990 4GB (880/1250) | 57 39 |
GeForce GTX 590 3GB (608/854) | 51 32 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | 47 31 |
Asus GTX 670 2GB DCUII TOP (1059/1502) | 46 29 |
Palit GeForce GTX 670 2GB JS (1006/1527) | 45 29 |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | 44 25 |
Radeon 7970 3GB (925/1375) | 41 26 |
Sapphire HD 7950 3GB (800/1250) | 36 23 |
GeForce GTX 580 3GB (772/1002) | 33 22 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hard Reset to kolejna gra, w której najnowszy GeForce GTX 670 radzi sobie lepiej niż droższe karty konkurencji. W tym przypadku akcelerator oferował dobry komfort w rozdzielczości Full HD. Natomiast po zwiększeniu jej do 2560x1600 pikseli zdarzały się spore spadki kl./s, co uniemożliwiało płynne granie. Niemniej jednak inne drogie akceleratory radzą sobie w tych warunkach niewiele lepiej.