Crysis 3
Crysis 3 - DX11
2560x1440, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 59 47 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57 47 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 56 47 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 40 34 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 40 32 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 35 29 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
3840x2160, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 33 28 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 31 27 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 29 25 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 21 18 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 17 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Wyniki jakie osiągaliśmy w Crysis 3 na akceleratorze GeForce GTX 980 Ti są naprawdę dobre. Karta w rozdzielczości 2560x1440 jest dużo szybsza od zwykłego GeForce GTX 980 i osiąga rezultaty prawie na poziomie GeForce GTX Titan X.
Far Cry 4
2560x1440, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 71 52 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57 46 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 54 43 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 40 30 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 40 29 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 34 27 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Far Cry 4
3840x2160, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 37 23 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 31 24 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 29 23 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 22 13 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 16 12 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Far Cry 4 działa bardzo płynnie w trybie obrazu 2560x1440 pozwalając na komfortową zabawę. Wśród jednordzeniowych kart graficznych, tylko Titan X jest lepszy, choć różnice jak widać na wykresach są dość symboliczne.
Metro: Last Light
2560x1440 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 74 60 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 58 50 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 57 50 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 45 39 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 41 36 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 40 35 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
3840x2160 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 34 27 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 28 25 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 27 24 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 19 16 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 18 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Rozdzielczość 2560x1440 nie stanowi żadnego wyzwania. W naszym teście GeForce GTX 980 Ti generował średnio 57 kl./s ponownie oferując możliwości bliskie starszego brata - Titana X.