Crysis 3
![]()
Crysis 3 - DX11
2560x1440, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 59
47 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57
47 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 56
47 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 40
34 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 40
32 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 35
29 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Crysis 3 - DX11
3840x2160, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 33
28 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 31
27 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 29
25 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 21
18 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 17
14 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Wyniki jakie osiągaliśmy w Crysis 3 na akceleratorze GeForce GTX 980 Ti są naprawdę dobre. Karta w rozdzielczości 2560x1440 jest dużo szybsza od zwykłego GeForce GTX 980 i osiąga rezultaty prawie na poziomie GeForce GTX Titan X.
![]()
Far Cry 4
2560x1440, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 71
52 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 57
46 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 54
43 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 40
30 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 40
29 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 34
27 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Far Cry 4
3840x2160, Maks. Detale, MSAA x4, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 37
23 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 31
24 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 29
23 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 22
13 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 16
12 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Far Cry 4 działa bardzo płynnie w trybie obrazu 2560x1440 pozwalając na komfortową zabawę. Wśród jednordzeniowych kart graficznych, tylko Titan X jest lepszy, choć różnice jak widać na wykresach są dość symboliczne.
![Metro: Last Light]()
Metro: Last Light
2560x1440 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 74
60 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 58
50 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 57
50 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 45
39 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 41
36 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 40
35 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
3840x2160 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 34
27 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 28
25 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 27
24 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 19
16 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 18
16 |
| średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s |
Rozdzielczość 2560x1440 nie stanowi żadnego wyzwania. W naszym teście GeForce GTX 980 Ti generował średnio 57 kl./s ponownie oferując możliwości bliskie starszego brata - Titana X.