Tomb Raider
Tomb Raider
2560x1440, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 69 44 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 64 49 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 61 46 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 44 35 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 42 35 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 37 26 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
3840x2160, Najwyższe, TressFX, FXAA, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 39 32 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 31 23 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 30 22 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 23 20 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 18 15 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ze względu na specyfikę gry mając średnie 30 kl./s w rozdzielczości 3840x2160 można już przechodzić kolejne etapy w Tomb Raiderze. Oczywiście w "trudniejszych" momentach, gdy atakuje nas sfora przeciwników może brakować odpowiedniej płynności (spadki do 22 kl./s), to jednak przy swobodnym przemierzaniu lokacji płynność jest zupełnie wystarczająca.
Śródziemie - Cień Mordoru
2560x1440, Najwyższe, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 94 74 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 71 56 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 68 54 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 56 44 |
GeForce GTX 980 4GB (1127/1750) | 55 43 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 47 38 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Śródziemie - Cień Mordoru
3840x2160, Najwyższe, AF x16
Radeon R9 295X2 8GB (1000/1250) | 50 39 |
GeForce GTX Titan X 12GB (1000/1750) | 41 34 |
GeForce GTX 980 Ti 6GB (1000/1750) | 39 32 |
Sapphire R9 290X 8GB (1000/1250) | 32 26 |
Zotac GTX 970 4GB (1050/1750) | 25 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Hit ostatnich miesięcy, który potrafi wycisnąć wszystkie soki z naszych komputerów. Na najnowszej karcie graficznej "zielonych" nie było kłopotu z utrzymywaniem płynnej animacji obrazu w trybie 4k.