
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Ta gra po ostatnich aktualizacjach i nowych sterownikach Catalyst, dużo lepiej sprawuje się na Radeonach. Stąd też duże różnice między akceleratorami firm AMD i Nvidia, gdzie nawet HD 7770 oferował niewiele gorszą liczbę kl./s od bohatera dzisiejszego testu.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Nie możemy doczekać się następnej części gry Metro, na razie więc muszą nam wystarczyć wyniki w dość starym już Metrze 2033. Pomimo upływu lat gra doskonale spisuje się w roli testera kart graficznych. Do tej pory na mało którym akceleratorze da się grać z wygładzaniem krawędzi. Wyniki na średnio wydajnych modelach mówią same za siebie – nie da się grać w Full HD. Bohater artykułu uległ konkurentowi z AMD – różnice są odczuwalne nie tyle w średniej ilości kl./s, ile podczas nagłych jej spadków.
Tomb Raider
Tomb Raider
1680x1050, Ultra Detale, FXAA, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Tomb Raider
1920x1080, Ultra Detale, FXAA, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Na koniec przedstawiamy wyniki w Tomb Raider. GeForce GTX 650 Ti BOOST nieźle się w nim spisał. Do wysokiego komfortu w rozdzielczości 1920x1080 nieco jednak brakowało. Tym razem konkurencyjny HD 7850 oferował płynniejszy obraz.