Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 61 45 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 60 44 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | 58 42 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 54 34 |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | 47 29 |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | 46 28 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | 46 28 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 44 30 |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | 41 25 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 56 41 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 55 41 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | 52 39 |
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 50 32 |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | 44 28 |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | 43 27 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | 43 27 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 41 28 |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | 37 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ta gra po ostatnich aktualizacjach i nowych sterownikach Catalyst, dużo lepiej sprawuje się na Radeonach. Stąd też duże różnice między akceleratorami firm AMD i Nvidia, gdzie nawet HD 7770 oferował niewiele gorszą liczbę kl./s od bohatera dzisiejszego testu.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 36 24 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 35 25 |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | 33 20 |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | 32 19 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | 32 19 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 28 20 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | 27 19 |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | 25 17 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 23 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 32 20 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 30 22 |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | 28 17 |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | 28 17 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | 28 17 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 24 18 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | 23 17 |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | 22 14 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 20 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Nie możemy doczekać się następnej części gry Metro, na razie więc muszą nam wystarczyć wyniki w dość starym już Metrze 2033. Pomimo upływu lat gra doskonale spisuje się w roli testera kart graficznych. Do tej pory na mało którym akceleratorze da się grać z wygładzaniem krawędzi. Wyniki na średnio wydajnych modelach mówią same za siebie – nie da się grać w Full HD. Bohater artykułu uległ konkurentowi z AMD – różnice są odczuwalne nie tyle w średniej ilości kl./s, ile podczas nagłych jej spadków.
Tomb Raider
Tomb Raider
1680x1050, Ultra Detale, FXAA, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 47 34 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 42 39 |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | 41 31 |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | 40 30 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | 40 30 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 38 33 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | 36 31 |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | 32 28 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 31 27 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
1920x1080, Ultra Detale, FXAA, AF x16
Zotac GTX 660 2GB (980/1502) | 42 31 |
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200) | 38 34 |
Asus GTX 650 Ti BOOST DCUII OC 2GB (1020/1502) | 38 28 |
GeForce GTX 650 Ti Boost 2GB (980/1502) | 37 27 |
Zotac GTX 650 Ti BOOST 2GB (993/1502) | 37 27 |
Sapphire HD 7790 Dual-X 1GB (1075/1600) | 34 30 |
Radeon HD 7790 1GB (1000/1600) | 33 29 |
Gigabyte GTX 650 Ti (925/1350) | 28 22 |
Gigabyte HD 7770 1GB (1100/1250) | 27 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na koniec przedstawiamy wyniki w Tomb Raider. GeForce GTX 650 Ti BOOST nieźle się w nim spisał. Do wysokiego komfortu w rozdzielczości 1920x1080 nieco jednak brakowało. Tym razem konkurencyjny HD 7850 oferował płynniejszy obraz.