BattleField: Bad Company 2
Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1280x1024, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | ![]() ![]() |
HIS HD 6850 1GB IceQ X-Turbo (820/1100) | ![]() ![]() |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | ![]() ![]() |
HIS HD 6850 1GB IceQ X-Turbo (820/1100) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
HIS HD 6850 1GB IceQ X-Turbo (820/1100) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Bohater recenzji w tym teście pozostawia inne HD 6850 w tyle o kilka kl./s. Twardym orzechem do zgryzienia jest GeForce GTX 460 1 GB. Dopiero w najwyższym trybie wielkości obrazu HIS Radeon 6850 IceQ X-Turbo jest w stanie z nim konkurować.
Na recenzowanej karcie graficznej bez najmniejszych problemów graliśmy w rozdzielczości 1680x1050 i 1920x1200 na maksymalnych detalach. Bad Company 2 wyglądał wówczas świetnie.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych. Już niebawem premiera drugiej części.
Crysis - DX10
1280x1024, Maks. Detale
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | ![]() ![]() |
HIS HD 6850 1GB IceQ X-Turbo (820/1100) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | ![]() ![]() |
HIS HD 6850 1GB IceQ X-Turbo (820/1100) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | ![]() ![]() |
HIS HD 6850 1GB IceQ X-Turbo (820/1100) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Pomimo blisko 4 lat obecności Crysisa na rynku, tylko kilka topowych akceleratorów pozwoli na zabawę w wysokich rozdzielczościach na maksymalnych detalach grafiki.
Żadna odmiana Radeona 6850 nie należy do grona kart, które pozwolą na wysoki komfort w 1680x1050, ani tym bardziej w 1920x1200. Chyba, że komuś wystarcza wyświetlane 24-33 kl./s, co w momentach walki z wrogiem staje się wartościami zbyt niskimi.
CMR: Dirt2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1280x1024, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | ![]() ![]() |
HIS HD 6850 1GB IceQ X-Turbo (820/1100) | ![]() ![]() |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | ![]() ![]() |
HIS HD 6850 1GB IceQ X-Turbo (820/1100) | ![]() ![]() |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
Radeon 6950 2GB (850/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | ![]() ![]() |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | ![]() ![]() |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | ![]() ![]() |
HIS HD 6850 1GB IceQ X-Turbo (820/1100) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | ![]() ![]() |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | ![]() ![]() |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | ![]() ![]() |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | ![]() ![]() |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
HIS Radeon 6850 IceQ X-Turbo w grze CMR: Dirt 2 czuł się, jak przysłowiowa „ryba w wodzie”. Podczas grania na ekranie wyświetlane było powyżej 50 kl./s na najwyższczych ustawieniach grafiki. W porównaniu do innych Radeonów 6850, akcelerator firmy HIS był o kilka kl./s wydajniejszy, a w rozdzielczości 1680x1050 z wygładzaniem krawędzi x8 – szybszy od GeForce'a GTX 460 1 GB.