Laptop do gier to nie tylko dobry ekran i wydajne podzespoły. Lenovo Legion Y540 oferuje kilka ciekawych rozwiązań, które powinny usprawnić rozgrywkę oraz ulepszyć codzienne korzystanie z komputera.
Lenovo Edge – panel dowodzenia laptopem
Legion Y540 współpracuje z oprogramowaniem Lenovo Edge, które pozwala monitorować i zoptymalizować parametry laptopa. Użytkownik może tutaj np. zamknąć niepotrzebne procesy działające w tle lub zmienić profile zasilania. Podczas grania przyda się opcja wyłączenia touchpada oraz przycisku Windows.
Lenovo Edge umożliwia sterowania opcjami kamerki internetowej i mikrofonu. Dodatkowo możliwe jest zabezpieczenie połączenia bezprzewodowego za pomocą funkcji Wi-Fi Lenovo – odpowiada ona za monitorowanie sieci i odróżnia bezpieczne sieci od tych potencjalnie szkodliwych.
Lenovo Nerve Center - dostosuj ustawienia do gier
Nowy Legion korzysta również z panelu Lenovo Nerve Center, który był już dostępny we wcześniejszych laptopach producenta. Narzędzie pozwala dostosować dźwięk, aktywne klawisze czy priorytety połączeń sieciowych.
Na uwagę zasługuje również możliwość nagrywania elementów rozgrywki – w sam raz, by oglądać powtórki lub przesyłać do serwisów strumieniowych.
Sound Radar – zdobądź przewagę nad przeciwnikiem
Legion Y540 został wyposażony w system audio zaprojektowany we współpracy z firmą Harman. Sterownik dźwięku współpracuje tutaj z technologią Dolby Atmos, która zwiększa imersję oraz usprawnia rozgrywkę.
Na szczególną uwagę zasługuje nowa nakładka Sound Radar – dzięki niej użytkownik lepiej słyszy dźwięki otoczenia, a także wie skąd pochodzą określone odgłosy i może zyskać przewagę nad przeciwnikami.
Lenovo Premium Care – gwarancja sprawnej naprawy
Warto dodać, że do końca bieżącego roku można jeszcze skorzystać z programu Lenovo Premium Care. Klienci, którzy zarejestrują zakup laptop (jest na to 30 dni od dnia zakupu urządzenia), nie będą musieli obawiać się o sprawną obsługę gwarancyjną.
Usługa gwarantuje skrócony czas naprawy/wymiany gwarancyjnej. W przypadku wystąpienia usterki naprawa przeprowadzana jest w systemie door-to-door. Jeżeli natomiast sprzęt nie zostanie naprawiony w terminie 5 dni roboczych, klientowi przysługuje zwrot wartości zakupu oraz naprawiony sprzęt. Szczegóły znajdziecie na tej stronie.
Komentarze
6