Procesor: | |
Płyta główna: | |
Karta graficzna: | |
Karta graficzna: | |
Karta graficzna: | |
Karta graficzna: | |
Karta graficzna: | |
Pamięć RAM: | |
Chłodzenie: | |
Dysk SSD: | |
Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- Catalyst 14.9.1 Beta
- GeForce Game Ready 344.48 WHQL
Metodologia testowa:
Pod względem pomiarów wydajności Lords of The Fallen jest bardzo przewidywalne. W całej grze jest raptem kilka bardziej wymagających dla sprzętu miejsc. Z uwagi na ten fakt postanowiłem je pominąć. Zawsze staram się tak dobrać miejsce testowe, aby jak najlepiej oddawało warunki panujące w trakcie całej rozgrywki lub przez większą jej część. Do pomiarów wydajności użyłem czterech gotowych ustawień graficznych przygotowanych przez autorów gry. Warto odnotować, że Lord of The Fallen domyślnie ma włączoną synchronizację pionową (VSYNC) oraz blokadę kl/s do wartości 60. Ominięcie tego ograniczenia wymaga ręcznej edycji plików ini. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.