Procedura testowa polegała na przebiegnięciu określonego wycinka misji i eliminowaniu napotkanych wrogów. Pomiar dla każdej z kart został wykonany dwukrotnie, wyniki zostały uśrednione. Jak pisałem wcześniej, dobór lokacji testowej nie miał większego znaczenia. Zastosowany w grze silnik graficzny utrzymuje zbliżoną ilość klatek na sekundę, bez względu na natężenie akcji, a co za tym idzie - misję, tudzież jej fragment.
Call of Duty: Modern Warfare 3
1920x1200, maksymalne
GeForce GTX 480 | 117 94 |
Radeon HD 6970 | 115 81 |
Radeon HD 6950 | 110 82 |
GeForce GTX 560 Ti | 99 81 |
Radeon HD 6870 | 95 71 |
GeForce GTX 470 | 94 77 |
Radeon HD 6850 | 90 68 |
GeForce GTX 460 | 84 72 |
GeForce GTX 260 | 75 57 |
Radeon HD 5770 | 66 48 |
Radeon HD 5750 | 62 46 |
GeForce GTS 450 | 57 42 |
8600 GeForce GT | 16 12 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
We wstępie pisałem, że wszystkie karty poddane testom poradziły sobie z wyświetlaniem grafiki w maksymalnych detalach, w rozdzielczości 1920 x 1200. Teraz możecie zerknąć na wykres i przekonać się, że nie kłamałem. :-) Wyjątkowo postanowiłem sprawdzić jak poradzi sobie GT 8600 OC, którego wykorzystuję do testów vintage. Wynik na poziomie 16 klatek na sekundę jest oczywiście niziutki, co jednak nie zmienia faktu, że gra jako tako funkcjonuje. W teście dostosowanym do możliwości karty, wyniki były oczywiście znacznie lepsze. Zapraszam do sekcji "vintage".
Najlepiej radziła sobie karta GeForce GTX 480. Nieznacznie w tyle pozostały AMD HD 6970 oraz HD 6950. Zauważcie, że na każdej z kart występowały spadki płynności animacji. Nie były odczuwalne, ale Fraps je zarejestrował.