Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
MSI GTX 1080 Gaming X (1709/1264) | 120 111 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 112 104 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 92 86 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 86 79 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 64 55 |
AMD Radeon R9 Fury X(1050/500) | 60 52 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 59 52 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 56 50 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 51 46 |
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
MSI GTX 1080 Gaming X (1709/1264) | 78 70 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 74 66 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 61 52 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 58 50 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 46 41 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 44 38 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 40 34 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 39 33 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 34 28 |
Rise of the Tomb Raider
3840x2160, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
MSI GTX 1080 Gaming X (1709/1264) | 50 43 |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 47 40 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 39 31 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 37 29 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 29 24 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 22 19 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 21 18 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 21 17 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 17 13 |
Autorska karta MSI bez problemu poradziła sobie w najnowszej odsłonie Tomb Raidera. Średnio 120 kl/s w rozdzielczości FullHD z pewnością robi wrażenie. Równie dobrze karta wypadła w przypadku QHD (78 kl/s) i dopiero w 4K średnia ilość klatek na sekundę spadła poniżej 60. Choć dodać, należy że nawet w tej rozdzielczości RotTR był w pełni grywalny.