BattleField: Bad Company 2
Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1024x768, Maks. Detale
GeForce GTS 450 1GB (783/900) | 70 58 |
Radeon 5670 1GB (775/1000) | 50 42 |
ASUS GT 440 1GB (823/800) | 43 35 |
Radeon 5570 1GB (650/900) | 38 31 |
GeForce GT 430 1GB (700/800) | 34 27 |
GeForce GT 240 1GB (550/850)* | 52 41 |
*DX10 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1280x1024, Maks. Detale
GeForce GTS 450 1GB (783/900) | 56 45 |
Radeon 5670 1GB (775/1000) | 41 33 |
ASUS GT 440 1GB (823/800) | 32 26 |
Radeon 5570 1GB (650/900) | 30 25 |
GeForce GT 430 1GB (700/800) | 26 21 |
GeForce GT 240 1GB (550/850)* | 45 35 |
*DX10 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale
GeForce GTS 450 1GB (783/900) | 47 39 |
Radeon 5670 1GB (775/1000) | 35 29 |
ASUS GT 440 1GB (823/800) | 27 22 |
Radeon 5570 1GB (650/900) | 25 20 |
GeForce GT 430 1GB (700/800) | 22 18 |
GeForce GT 240 1GB (550/850)* | 36 28 |
*DX10 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W BattleField: Bad Company 2, nowy GeForce GT 440 okazuje się mieć niższą wydajność od Radeona 5670. Różnice są widoczne nie tylko na wykresie, ale i podczas grania. Zauważalnie gorzej grało nam się na najmłodszym dziecku NVIDII, niż na Radeonie 5670. Kosztujący kilkadziesiąt złotych mniej Radeon 5570 wypadł niewiele słabiej.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX9
1024x768, Wysokie Detale
GeForce GTS 450 1GB (783/900) | 53 36 |
Radeon 5670 1GB (775/1000) | 48 36 |
ASUS GT 440 1GB (823/800) | 39 28 |
GeForce GT 240 1GB (550/850) | 39 30 |
Radeon 5570 1GB (650/900) | 36 26 |
GeForce GT 430 1GB (700/800) | 33 22 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX9
1280x1024, Wysokie Detale
GeForce GT 240 1GB (550/850) | 50 42 |
GeForce GTS 450 1GB (783/900) | 46 33 |
Radeon 5670 1GB (775/1000) | 39 27 |
ASUS GT 440 1GB (823/800) | 28 21 |
Radeon 5570 1GB (650/900) | 25 20 |
GeForce GT 430 1GB (700/800) | 23 17 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX9
1680x1050, Wyskokie Detale
GeForce GTS 450 1GB (783/900) | 37 28 |
Radeon 5670 1GB (775/1000) | 27 21 |
GeForce GT 240 1GB (550/850) | 22 18 |
ASUS GT 440 1GB (823/800) | 21 17 |
Radeon 5570 1GB (650/900) | 20 16 |
GeForce GT 430 1GB (700/800) | 17 13 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Sromotna klęska w Crysis – GeForce GT 440 nie tylko przygrywa z porównywalnie cenowo układem graficznym Radeon 5670, ale i wcale nie jest lepszy od poprzednika – GeForce-a GT 240. Wydajność ciut powyżej Radeona 5570, to nie to, czego się można było spodziewać po nowości NVIDII.
Jedynym trybem z powyższych, gdzie można komfortowo pograć w Crysis jest rozdzielczość 1024x768.
CMR: Dirt2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1024x768, Maks. Detale
Radeon 5670 1GB (775/1000) | 63 58 |
GeForce GT 430 1GB (700/800) | 60 53 |
ASUS GT 440 1GB (823/800) | 57 53 |
GeForce GTS 450 1GB (783/900) | 56 52 |
Radeon 5570 1GB (650/900) | 46 43 |
GeForce GT 240 1GB (550/850)* | 77 70 |
*DX9 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1280x1024, Maks. Detale
GeForce GTS 450 1GB (783/900) | 68 63 |
Radeon 5670 1GB (775/1000) | 47 43 |
GeForce GT 430 1GB (700/800) | 47 44 |
ASUS GT 440 1GB (823/800) | 41 38 |
Radeon 5570 1GB (650/900) | 34 31 |
GeForce GT 240 1GB (550/850)* | 60 55 |
*DX9 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: Dirt2 - DX11 - Chorwacja
1680x1050, Maks. Detale
GeForce GTS 450 1GB (783/900) | 56 52 |
Radeon 5670 1GB (775/1000) | 39 36 |
ASUS GT 440 1GB (823/800) | 34 31 |
Radeon 5570 1GB (650/900) | 28 25 |
GeForce GT 430 1GB (700/800) | 26 24 |
GeForce GT 240 1GB (550/850)* | 51 41 |
*DX9 | |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Bohater testu w Dirt 2 oferował dobrą wydajność. Śmiało można pograć w rozdzielczości 1280x1024 z wysoki detalami – w tym w DirectX 11. W porównaniu do konkurencji, GeForce GT 440 nie ma łatwego życia – Radeon 5670 jest znów lepszy. Oferuje bardziej płynną animację obrazu, co znacznie umila zabawę.