Wiemy, że architektura rdzenia w karcie GeForce GTX 770 pozostała bez zmian w stosunku do tego zaszytego w GeForce GTX 680. Jedyne, co Nvidia zmieniła, to częstotliwość taktowania oraz usprawniła technologię boost. Skoro zatem GPU jest identyczne obniżyliśmy taktowanie GTX-a 770 do poziomu modelu GTX 680 i oba porównaliśmy ze sobą.
Tak wyglądały parametry GeForce GTX 770 po obniżeniu taktowania do poziomu karty GeForce GTX 680
3DMark
Fire Strike
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 10857 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 9186 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 8449 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 8034 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 6894 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 6673 |
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | 6236 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 6144 |
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 41 32 |
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | 41 33 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | 89 76 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 83 71 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 73 47 |
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | 73 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 44 |
GeForce GTX 770@680 2GB (1006/1502) | 50 44 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Oprócz gry Dirt: Showdown, wyniki praktycznie się nie różnią i mieszczą się w granicach błędu pomiarowego. Podejrzewamy, że na wyniki w Dircie mogły wpłynąć nowsze sterowniki, które ostatnio Nvidia usprawniła pod kątem tej właśnie gry.