Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 98 73 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 72 42 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 63 42 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 57 36 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 54 40 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 46 30 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 46 30 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 43 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 52 39 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 42 28 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 38 26 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 33 18 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 27 20 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 25 16 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 25 16 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 24 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Poprzeczka idzie wyżej. W Metro 2033 różnice na tle GTX-a 680 w zasadzie zanikły. Notowaliśmy praktycznie taką samą liczbę kl./s. Tym samym nowemu dziecku firmy Nvidia nie udało się wygrać z rywalem – Radeon HD 7970 GE okazał się w każdej rozdzielczości poza zasięgiem. Właściciele 30-calowcyh monitorów i fani starszej części Metra powinni jednak zapomnieć o tej klasie sprzętu – jest po prostu za słaby.
Metro: Last Light
Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 60 52 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 52 45 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 52 45 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 50 44 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 48 41 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 32 29 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 28 24 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 28 24 |
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) | 27 23 |
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) | 26 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Lepiej nowego akceleratorowi z sercem GeForce powiodło się w ostatniej odsłonie Metra. Choć nadal brak jakiś większych różnic w porównaniu do starszego brata z tym samym rdzeniem GK104, to jednak udało się osiągać więcej kl./s niż na Radeonie HD 7970 GE. Te różnice szybko stopniały po uruchomieniu gry w rozdzielczości 2560x1600.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 85 78 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 75 65 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 69 62 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 61 57 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 53 45 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 53 44 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 53 44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 43 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 57 45 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 45 37 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 42 36 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 36 34 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 30 26 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 30 23 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 30 23 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 27 22 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na koniec pozostawiamy fajną przygodówkę, jaką niewątpliwie jest Tomb Raider. Wygląda naprawdę przepięknie, choć wiąże się to z dużymi wymaganiami sprzętowymi. GeForce GTX 770 pozwalał na komfortową grę w rozdzielczości Full HD. Większa jest jednak zarezerwowana dla topowych akceleratorów za grube tysiące złotych. Jeśli chodzi o same wyniki, to GTX 770 generował tyle samo kl./s, co jego konkurent, Radeon HD 7970 GE.