Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 149 129 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 119 95 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 115 101 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 109 96 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 102 88 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 96 80 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 95 80 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 83 71 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 134 117 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 85 69 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 78 68 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 74 64 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 70 62 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 61 53 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 61 53 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 51 45 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Nowa karta „zielonych” dawała możliwość pogrania w trybie 2560x1600. Płynność obrazu była wówczas naprawdę dobra i dało się odczuć sporą poprawę w szybkości działania gry w porównaniu do GeForce GTX 680. Radeon HD 7970 GE okazał się jednak dużo lepszym – zwłaszcza, gdy uruchomiliśmy Dirta w rozdzielczości 2560x1600.
Far Cry 3
Far Cry 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16,
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 69 45 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 67 49 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 64 52 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 62 51 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 58 49 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 58 49 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 57 43 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 45 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Far Cry 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 61 44 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 59 42 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 39 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 42 38 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 38 34 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 38 34 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 37 31 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 35 28 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W Far Cry 3 wynikła zacięta walka pomiędzy bohaterem artykułu a Radeonem HD 7970 GE. Choć średni wynik kl./s był bardzo wyrównany pomiędzy obydwoma akceleratorami, to jednak mniejsze spadki wyświetlanych klatek notowaliśmy na GeForce GTX 770.
Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 90 68 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 86 69 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 85 56 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 83 60 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 82 55 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 78 48 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 78 48 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 73 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 85 63 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 77 53 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) | 66 43 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 61 44 |
Asus GTX 770 DCUII OC 2GB (1059/1753) | 56 40 |
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) | 56 40 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 jest kolejną grą, w którą miło nam się grało na układzie GTX 770 w trybie obrazu zarezerwowanym dla 30-calowych monitorów – 2560x1600 pikseli. Pomimo dobrych wyników, nie udało się jednak pokonać rywala z obozu AMD. Karta czerwonych jak widać wciąż trzyma się mocno – widać jak dobrym pomysłem było stworzenie wersji GE.