Zastosowany w trybie multiplayer silnik Frostbite 1.5 sprawia, że Medal of Honor zyskuje na jakości grafiki. Całość prezentuje się dużo lepiej pod względem wizualnym niż przy wykorzystaniu Unreal Engine 3. Opcji graficznych jest dużo więcej i każda zmiana ustawień jest widoczna w grze. Wymagania sprzętowe dla rozgrywki wieloosobowej są niestety większe, a spadki płynności animacji - bardzo częste.
• Jakość cieni
- Zysk w wydajności: ~ 5 kl./s.
Wysoka | Średnia |
Niska |
• Jakość efektów
- Zysk w wydajności: ~ 4 kl./s.
Wysoka | Średnia |
Niska |
• Wygładzanie krawędzi
- Zysk w wydajności: ~ 22 kl./s.
x32 | x16 |
x8 | x4 |
x2 | x1 |
• HBAO – efekt ambient occlusion tła pola bitwy
- Zysk w wydajności: ~ 21 kl./s.
Wł. | Wył. |
• Filtrowanie anizotropowe
- Zysk w wydajności: ~ 2 kl./s.
x16 | x1 |
• Jakość tekstur
- Zysk w wydajności: ~ 2 kl./s.
Wysoka | Średnia |
Niska |
• Szczegółowość
- Zysk w wydajności: ~2 kl./s.
Wysoka | Średnia |
Niska |