CPU (Procesor)
Test wykorzystania rdzeni procesora był prosty i nieskomplikowany. Przeprowadzony został podczas rozgrywki wieloosobowej. Wykonaliśmy go w najwyższych ustawieniach, aby przedstawić faktyczny wpływ liczby rdzeni na jakość animacji.
Medal of Honor (multiplayer): 1920x1200, Maksymalne, AA x8, Anizo x16
Intel Core i5 750 2 rdzenie @3,7 GHz | 63 |
Intel Core i5 750 4 rdzenie @3,7 GHz | 63 |
Intel Core i5 750 3 rdzenie @3,7 GHz | 63 |
Intel Core i5 750 4 rdzenie @2,66 GHz | 62 |
Intel Core i5 750 3 rdzenie @2,66 GHz | 62 |
Intel Core i5 750 2 rdzenie @2,66 GHz | 62 |
Intel Core i5 750 1 rdzeń @3,7 GHz | 31 |
Intel Core i5 750 1 rdzeń @2,66 GHz | 22 |
Patrząc na wykres widzimy, że jedynie procesory jednordzeniowe nie będą w stanie sprostać najnowszej odsłonie Medal of Honor. Procesor dwurdzeniowy, nawet nisko taktowany, bez problemu sprosta grze.
Pamięć RAM
Procedura testowa dla pamięci RAM była dokładnie taka sama jak ta użyta do testów kart graficznych w trybie multiplayer.
Medal of Honor: 1920x1200, AA x8, Anizo x16
4 GB @1600 MHz | 62 |
4 GB @1333 MHz | 62 |
2 GB @1600 MHz | 62 |
2 GB @1333 MHz | 62 |
Nie ma różnic w odnotowanej płynności animacji pomiędzy komputerem wyposażonym w 2 GB RAM i takim, w którym drzemie 4 GB pamięci.
Vintage
Testy przeprowadzone były zarówno podczas gry w kampanię oraz podczas potyczki wieloosobowej. Pierwsze dwa słupki prezentują wydajność w trybie jednoosobowym, trzeci przedstawia liczbę klatek w trybie wieloosobowym.
Medal of Honor: Vintage
8600 GT OC @1280x1024 (single) niskie | 46 |
8600 GT OC @1280x1024 (single) niskie | 36 |
8600 GT OC @1280x1024 (multi) średnie | 31 |