Platforma testowa
Procesor: Intel Core i5 750 @3,7 GHz | |
Płyta główna: ASUS P7H57D-V EVO | |
Pamięć RAM: 2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7 | |
Dysk twardy: Samsung HD753LJ 750 GB | |
Zasilacz: CM Silent Pro 700 W |
Karty graficzne
| |
|
Sterowniki, system operacyjny i programy
- Windows 7 64-bit PL (Ultimate)
- DirectX 9.0c
- NVIDIA 260.99
- ATI Catalyst 10.10d
- Fraps 3.1.0
Procedura testowa
Przyznam, że wybór lokalizacji do testów nie był trudny. Bez względu na to czy przyjdzie wam jeździć w promieniach palącego słońca, czy też egipskich ciemnościach, silnik gry zadba o to, aby spadków płynności było jak najmniej. Zdarzać mogą się one jedynie w miejscach, gdzie wiele obiektów w jednym czasie rzuca cienie. Procedura testowa polegała na przejechaniu zaprezentowanego niżej odcinka drogi. Pomiarów dokonano jak zawsze dwukrotnie, a wyniki uśredniono. Do wszystkich testów wyłączono rzecz jasna tryb Turbo procesora.
Film z tego testu wykorzystano również w teście vintage.
Ustawienia zastosowane w testach
Maksymalne | |
Tekstury wysokiej rozdzielczości | włączone |
Rozmycie ruchu | włączone |
Poziom cieni | wysokie |
Filtrowanie anizotropowe | włączone |