Nie zaskakuje tak mocno, jak można się było spodziewać. Twórcy nie ustrzegli się kilku podstawowych błędów, które dałoby się wyeliminować jeszcze w trakcie beta testów.
Porównanie do ArmA 2 wypadało dla niej znacznie korzystniej. Arma 2 przytłacza swoją złożonością i symulacyjnym podejściem do rozgrywki. Zapewne większości fanów taktycznych symulatorów pola walki taki charakter rozgrywki odpowiada. Jestem miłośnikiem gier akcji i FPSów dlatego Arma nie przypadł mi do gustu. Codemasters pokazało na przykładzie Operation Flashpoint Dragon Rising, że można znaleźć złoty środek pomiędzy taktyką, czystą akcją, a nieskrępowaną swobodą wykonywania misji.
Na koniec mała niespodzianka. Kody odblokowujące wszystkie sześć dodatkowych misji, które można było zdobyć zamawiając grę w przedsprzedaży, albo uczestnicząc w konkursach.
- Misja Encampment: OFPWEB1
- Misja Debris field: OFPWEB2
Kody z zamówień przedpremierowych:
- Misja Night Raid: RaidT18Z
- Misja Ambush: AmbushU454
- Misja Coastal Stronghold: StrongM577
- Misja Close Quarters: CloseQ8M3
Moja ocena: | ||
Grafika: | zadowalająca | |
Optymalizacja: | zadowalająca | |
Grywalność: | dobra | |
Dźwięk: | super | |
Ogólna ocena: | ||
Orientacyjna cena w dniu publikacji testu: 140 PLN (PC) |
Artykuł przygotowali:
Komentarze
65Pozatym, czy HD5850 jest zawsze lepsza od gtxów? Dziwi mnie, iż zawsze wyprzedza 295 o min. 5-10fps.
ARMA II to niewypał ale do OF2 brak słów.
I 4 punkty za grywalność mnie poprostu śmieszy..
Na 9600GT w 1400x900 na full śmiga aż miło - to plus - optymalizacja silnika :)
dziwnie przedstawione te karty optymalne.
Myslalem ze mnie krew zaleje jak rozpedzonym czolgiem zatrzymalem sie na drzewku:))))))))
Fizyka jest zerowa w tej grze.Prawdziwa fizyka to jest w Steel Fury Kharkow 1942- tam mozna cale lasy karczowac i wioski zrownywac z ziemia a gra wydana byla 2 lata temu:)))
Producenci kiedyś (w sumie teraz też) tłumaczyli wysokie ceny wszechobecnym piractwem. Obecnie znacznie więcej osób kupuje gry, lecz jakoś nie widzę spadku ich cen.
Co do samej gry to jestem zainteresowany, lecz nie w tej cenie. Zapowiada się ciekawie ale nie jest dla mnie warta 140pln.
A gierka nawet fajna
e8400@3.0ghz, gtx8800, ram2gB@800 1280x1024/100hz =stale 54 fps
Niestety cena sporo za wysoka, gdy ArmA2 kosztuje(wała) 59zł.
core i7 920@4Ghz
6 gb ddr3
radeon4890
ta gra na ustawieniach grafiki wysokich, w rozdzielczosci 1600x1200, AAx4 chodzi niby płynnie, ale jest niestety straszny lag myszkowo-ekranowy. Włączenie V-Sync NIE POMAGA. Dopiero zmniejszenie detali, wyłączenie AA pomaga. Jak dla mnie to trochę kicha. Nie polecam.
* brak wychylania, co ciekawe przeciwnik jak i nasi kompani z fireteamu maja taka mozliwosc
* podczas przeladowania broni z pelnym jak i pustym magazynkiem, animacja jest taka sama, a taka nie powinna byc. Z pustym magazynkiem odciagamy zamek wprowadzajac pocisk do komory w przeciwnym wypadku ten ruch jest zbyteczny.
* brak animacji wchodzenia wychodzenia z wszelkiego rodzaju pojazdow, postacie sie po prostu pojawiaja
* kompletnie nie intuicyjny sposob zmiany z normalnych kul na np: granatnik (mamy dwa rodzaje granatow HE i HEDP) zanim sie przelaczymy wyglada to tak:
-strzelamy zmiana na granatnik wciskamy odpowiedni klawisz laduje granatnik HE, zlikwidowalismy przeciwnika,
- animacja ladowania nowego granatnika HE,
- wciskamy przycisk
- nastepna animacja przeladowania na HEDP,
- wciskamy przycisk
- mamy kule. (hurra)
A może wspaniałe amerykańskie teamy w realu zachowują się podobnie?