STALKER: Zew Prypeci - DX11
1280x1024, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 89 75 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 85 76 |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | 84 78 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 81 72 |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | 76 68 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 75 68 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 73 66 |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | 73 66 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 73 66 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 63 57 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 61 54 |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 85 75 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 70 65 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 68 62 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 65 58 |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | 65 57 |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | 60 53 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 59 55 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 58 52 |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | 58 52 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 58 52 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 55 49 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 49 42 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 48 43 |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 71 63 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 58 53 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 56 50 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 54 47 |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | 54 49 |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | 50 46 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 49 45 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 49 45 |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | 49 45 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 49 45 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 47 42 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 40 35 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 39 34 |
W tym tytule Radeony HD 6850 radziły sobie co najmniej dobrze. Nawet najwyższe ustawienia graficzne, filtrowanie anizotropowe i wygładzanie krawędzi były do przełknięcia dla HD 6850 – włącznie z najwyższą rozdzielczością obrazu 1920x1200. Akceleratory Radeon HD 6850 oferowały w naszym teście lepszą wydajność od konkurenta cenowego - GeForce’ GTX 460 1 GB.
Spośród wszystkich czterech recenzowanych kart graficznych Radeon HD 6850, najszybszym był egzemplarz firmy Sapphire, później Asus i na końcu Gigabyte i MSI ze standardowymi zegarami pracy.
• Zobacz artykuł Metro 2033 – recenzja i testy wydajności.
Metro 2033 - DX11
1280x1024, Maks. Detale, PhysX wyłączony, AA x0, AF x4
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 35 27 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 32 23 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 32 24 |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | 29 21 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 28 20 |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | 28 20 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 28 20 |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | 28 20 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 27 19 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 24 17 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 23 14 |
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, PhysX wyłączony, AA x0, AF x4
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 33 25 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 28 18 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 28 21 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 28 20 |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | 25 17 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 24 16 |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | 24 16 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 24 16 |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | 24 16 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 23 15 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 21 14 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 19 11 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 18 11 |
Metro 2033 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, PhysX wyłączony, AA x0, AF x4
Radeon 6950 2GB (850/1250) | 27 19 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 23 16 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 23 16 |
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 22 15 |
Sapphire HD 6850 1GB Toxic (820/1100) | 21 14 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 20 13 |
Gigabyte HD 6850 1GB WF (775/1000) | 20 13 |
MSI HD 6850 1GB (775/1000) | 20 13 |
ASUS HD 6850 1GB DirectCU (790/1000) | 20 13 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 18 12 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 17 11 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 14 10 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 14 8 |
Kolej na sprawdzenie autorskich Radeonów HD 6850 w jednej z najbardziej wymagających strzelanek typu FPS, czyli Metro 2033. Mając na uwadze najwyższe detale graficzne (z wyłączeniem wygładzania krawędzi), to chyba jedynym grywalnym trybem będzie rozdzielczość 1280x1024. W wyższych rozdzielczościach będziemy mieli do czynienia z ogromnymi spadkami wyświetlanych kl./s, co uniemożliwia walkę z wrogami i przechodzeniem kolejnych etapów gry.
Podkręcenie karty graficznej niezbyt wiele tutaj wnosi, co widać po najwyżej taktowanym Sapphire Radeon 6850 Toxic.