Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7870 DCUII 2GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7850 OC 2GB (920/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7850 DCUII 2GB (870/1210) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7870 DCUII 2GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7850 OC 2GB (920/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7850 DCUII 2GB (870/1210) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Chyba dla nikogo nie będzie odkryciem, że Metro 2033 w maksymalnych detalach graficznych (choć bez uruchomienia wygładzania krawędzi), było słabo grywalne. Karty co prawda wypadają nieźle, jeśli spojrzymy na średnią liczbę kl./s, ale często zdarzają się spadki, co przeszkadza w komfortowym graniu. Jeśli chodzi o współzawodnictwo nowych kart graficznych AMD, to ich wyniki są niezłe. Układ graficzny HD 7850 wygrywa z GeForce GTX 560 Ti, a jego starszy brat poradził sobie z GeForce GTX 570.
Metro 2033 nie wykorzystało potencjału podkręconych akceleratorów, ich wyniki nie odbiegają w jakiś znaczący sposób od układów referencyjnych.
Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7870 DCUII 2GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7850 OC 2GB (920/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7850 DCUII 2GB (870/1210) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7870 DCUII 2GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7850 OC 2GB (920/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7850 DCUII 2GB (870/1210) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Bardzo dobre noty układy HD 7800 zebrały w grze strategicznej Shogun 2. Ich wydajność w stosunku do akceleratorów firmy Nvidia jest znacznie lepsza. Oferują wyższą wydajność w każdym trybie rozdzielczości obrazu i pozwalają na płynną rozgrywkę.
A akceleratory autorskie jeszcze wyżej podnoszą poprzeczkę, wyświetlając o kilka kl./s więcej.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7870 DCUII 2GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7850 OC 2GB (920/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7850 DCUII 2GB (870/1210) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1000) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7870 DCUII 2GB (1100/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7870 2GB (1000/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon 7850 OC 2GB (920/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
Radeon HD 7850 2GB (860/1200) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 560 Ti 1GB (822/1000) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7850 DCUII 2GB (870/1210) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Stalker nie stwarzał duzych kłopotów układom HD 7800. Ich wydajność była zadowalająca, graliśmy z dużą liczbą kl./s. Ponadto nowości AMD nieźle spisały się na tle konkurencji, choć naszym zdaniem pozostaje pewien niedosyt. Zwłaszcza w przypadku Radeona 7870, który w wyższej rozdzielczości ustąpił rywalowi - GTX 570.
Sytuację poprawiają podkręcone karty Asus i Sapphire.