Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 64 55 |
AMD Radeon R9 Fury X(1050/500) | 60 52 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 59 52 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 56 50 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 51 46 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 50 45 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 45 40 |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 37 32 |
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 46 41 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 44 38 |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | 40 34 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 39 33 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 34 28 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 33 26 |
Niestety nasz wcześniejszy entuzjazm szybko zniknął. Wyniki w Rise of the Tomb Raider nie pozostawiają złudzeń. Ponownie Radeon RX 480 wyraźnie poniżej GTX 970. Należy jednak w gwoli uczciwości dodać, że RotTR zdecydowanie lepiej (ogólnie) sprawuje się na kartach Nvidii niż AMD.