
Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X(1050/500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | ![]() ![]() |
Rise of the Tomb Raider
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
nazwa karty | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
Niestety nasz wcześniejszy entuzjazm szybko zniknął. Wyniki w Rise of the Tomb Raider nie pozostawiają złudzeń. Ponownie Radeon RX 480 wyraźnie poniżej GTX 970. Należy jednak w gwoli uczciwości dodać, że RotTR zdecydowanie lepiej (ogólnie) sprawuje się na kartach Nvidii niż AMD.