Ustawienia testowe
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
1920x1080, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 49 41 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 46 38 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 42 34 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 37 29 |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
2560x1440, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 35 27 |
Radeon RX 480 (1120/2000) | 33 26 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 32 24 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 27 20 |
W przypadku Ashes of the Singularity Radeon RX 480 zdecydowanie bryluje. Bez problemu przegania GTX 970, a nawet GTX 980. Trzeba przyznać, że wynik robi wrażenie. Z drugiej strony należy pamiętać, że AotS jest grą mocno nastawioną na obliczenia asynchroniczne, a więc zdecydowanie preferuje karty AMD.