Ustawienia testowe
Forza Horizon 3, Miasto(deszcz)
1920x1080, Ustawienia Średnie, MSAAx2
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
Radeon RX 470 (1216/1750) | 63 56 |
GeForce GTX 1050 Ti (1290/1400) | 51 44 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 50 44 |
Radeon R9 380 (970/1375) | 47 42 |
Sapphire Radeon RX 560 OC (1320/1820) | 44 39 |
Sapphire Radeon RX 560 (1300/1750) | 43 38 |
Radeon RX 460 (1216/1750) | 37 31 |
GeForce GTX 1050 (1354/1400) | 36 29 |
Nota redaktorska: Forza Horizon 3 w końcu doczekała się łatki, która dodaje obsługę procesorów wielordzeniowych. Dzięki temu zniknął problem z przycięciami animacji, a różnica między średnią, a minimalną ilością klatek na sekundę nie jest już tak drastyczna. Lepiej późno niż wcale.