![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/55211/GALLERYINCONTENT/87dc2e7b124916530ef351b96efc7e56f90a92a9.jpg/300x0x1.jpg)
Ustawienia testowe
Wiedźmin 3: Dziki Gon
1920x1080, Ustawienia Uber (Bez Nvidia Hairworks)
![]() ![]() | |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon RX 470 (1260/1750) | ![]() ![]() |
Radeon RX 470 (1216/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 380 (970/1375) | ![]() ![]() |
Zgodnie z oczekiwaniami lekkie podbicie zegara rdzenia na karcie Sapphire Nitro+ Radeon RX 470 zaowocało delikatnym wzrostem wydajności - w Wiedźminie jest +2/+1 odpowiednio względem referencyjnej konstrukcji. Dystans do nieco wydajniejszego (ale i wyraźnie droższego) modelu RX 480 wynosi zaledwie 8%.