
Ustawienia testowe
Rise of the Tomb Raider
1920x1080, Ustawienia bardzo wysokie, FXAA
![]() ![]() | |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 (1506/2000) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 390X (1050/1500) | ![]() ![]() |
Radeon RX 480 (1120/2000) | ![]() ![]() |
Radeon R9 290X (1000/1250) | ![]() ![]() |
Sapphire Radeon RX 470 (1260/1750) | ![]() ![]() |
Radeon RX 470 (1216/1750) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | ![]() ![]() |
Radeon R9 380 (970/1375) | ![]() ![]() |
Sapphire Nitro+ Radeon RX 470 umożliwia w miarę przyjemną zabawę w najnowszej odsłonie Tomb Raidera. Oczywiście pod warunkiem, że nie przeszkadzają nam okazjonalne spadki ilości kl/s do około 45. Jeśli jednak chcecie bawić się w pełni komfortowo to konieczna będzie lekka redukacji detali.