Jedyna strategiczna gra w niniejszym porównaniu kart graficznych. Podobnie jak Crysis potrafi wycisnąć ostatnie soki z akceleratorów graficznych. ;-)
Gra potrafi mocno przycinać w momentach, gdy na ekranie pojawia się dużo jednostek i wybuchów. Wspólnym dla wszystkich prezentowanych układów graficznych jest wyjątkowo niski minimalny fps. Nawet na wysoko taktowanych modelach GTS 250 nie ma co liczyć na dobry komfort gry – klatki spadają do około 10, bez względu na rozdzielczość.
Ogromne znaczenie dla szybkości działania gry ma ilość jednostek shaderowych. Im więcej, tym lepiej. Wreszcie „ekologiczne” karty Palit/Gainward GeForce GTS 250 nie dały się podkręconemu układowi Gigabyte GeForce 9800 GT OC i nawiązały równoległą walkę. :-).
Mimo niewielkich ilości wyświetlanych klatek/s, komfortowo można grać nawet na GeForce 9600 GT w wysokiej rozdzielczości. Gry typu RTS najczęściej mają to do siebie, że nie potrzebują kilkudziesięciu fps, aby zachować płynność animacji.