Pamięć RAM
Deus Ex Human Revolution: RAM
1920x1200, FXAA wysokie, Anizo 8, SSAO włączone, DirectX 11
4 GB @1600 MHz | 65 48 |
4 GB @1333 MHz | 65 47 |
2 GB @1600 MHz | 61 45 |
2 GB @1333 MHz | 61 43 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Do zabawy w Deus Ex Human Revolution wystarczą 2 GB pamięci RAM. Jeśli jednak korzystacie z gorszej karty graficznej i słabszego procesora, to może okazać się, że fakt posiadania 4 GB RAM nieco poprawi ogólną płynność gry. Taktowanie kości pamięci nie powinno mieć wpływu na animację, aczkolwiek różnice pomiędzy modułami 1066 MHz a 2133 MHz mogą być odczuwalne.
Procesor
Deus Ex Human Revolution: CPU (karta 6970)
1920x1200, FLAA wysokie, Anizo 8, SSAO włączone DirectX 11
Intel Core i5 750 4 rdzenie @3,7 GHz | 65 48 |
Intel Core i5 750 3 rdzenie @3,7 GHz | 63 39 |
Intel Core i5 750 2 rdzenie @3,7 GHz | 54 38 |
Intel Core i5 750 1 rdzeń @3,7 GHz | 36 14 |
Intel Core i5 750 4 rdzenie @2,66 GHz | 62 46 |
Intel Core i5 750 3 rdzenie @2,66 GHz | 61 39 |
Intel Core i5 750 2 rdzenie @2,66 GHz | 53 26 |
Intel Core i5 750 1 rdzeń @2,66 GHz | 27 6 |
Intel Core i5 750 4 rdzenie @2 GHz | 62 45 |
Intel Core i5 750 3 rdzenie @2 GHz | 61 34 |
Intel Core i5 750 2 rdzenie @2 GHz | 45 24 |
Intel Core i5 750 1 rdzeń @2 GHz | 22 5 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Trzyrdzeniowy procesor jest tym, czego Deus Ex Human Revolution potrzebuje do optymalnego działania. Różnice między taktowaniem 3,7 a 2 GHz w przypadku trzyrdzeniowca są raczej kosmetyczne. O grze na procesorze jednordzeniowym można zapomnieć. Spadki płynności animacji dochodzą nieraz do 5 klatek na sekundę. Po prostu nie ma sensu się męczyć. Rozsądne optimum to porządnie podkręcone dwa rdzenie, tudzież przeciętne trzy. Cały czas mówię o graniu w najwyższej rozdzielczości, w maksymalnych detalach.
Vintage
Deus Ex Human Revolution: Vintage
8600 GT OC DirectX9
1280 x 720 najniższe | 40 32 |
1280 x 720 SSAO, AA, Anizo wyłączone | 35 27 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Posiadacze nieco wysłużonych kart graficznych: nie lękajcie się! Jeżeli tylko wasze oczy zniosą rozdzielczość 720p i grę wykastrowaną z wszelkich ozdobników, będzie dobrze. W najniższych możliwych ustawieniach poczciwy 8600 GT OC był w stanie wyświetlić animację z prędkością 40 klatek na sekundę. Kosztem delikatnego spadku (do 35 kl./s.) możecie włączyć cienie, efekt głębi pola i post processing. Naprawdę warto to zrobić. :-)