
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk SSD: |
![]() | Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- AMD Catalyst 14.12
- GeForce Game Ready 347.09 WHQL
Metodologia testowa:
Podobnie jak w przypadku wielu innych gier przeznaczonych stricte do zabawy online znalezienie sensownego i powtarzalnego miejsca testowego jest prawie niemożliwe. The Crew oferuje w zasadzie tylko jeden niezmienny etap, które teoretycznie nadaje się do wykonania pomiarów testowych – jazda próbna. Niestety, w tym przypadku mamy do dyspozycji jedynie, krótką trasę pozbawioną jakichkolwiek samochodów, ludzi czy innych elementów interaktywnych, których w trakcie normalnej zabawy nie brakuje. Ma to oczywiście swoje przełożenie na uzyskane wyniki, które wedle moich obserwacji są zawyżone o około 20% (minimalna ilość kl/s). Dlatego zdecydowałem się na wykonanie pomiarów wydajności w jednym z początkowych wyścigów, gdzie wpływ elementów losowych jest relatywnie mały. Standardowo każdy test powtarzałem pięciokrotnie, wyniki skrajne odrzucałem, a z pozostałych wyciągałem średnią. Warto również wspomnieć, że gra posiada limit wyświetlanych klatek na sekundę ustalony na poziomie 60 (ewentualnie 30, jeśli tak ustawimy w opcjach). Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.