Wykresy z 1680x1050 – Wysokie
Tomb Raider
1680x1050 - Wysokie, FXAA
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 103 83 |
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 100 79 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 79 67 |
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) | 69 52 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 49 37 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 39 29 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Tomb Raider
1680x1050 - Wysokie, FXAA, TressFX
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 76 66 |
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 71 57 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 53 45 |
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) | 52 42 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 31 23 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 28 22 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Niezbyt wysoka rozdzielczość i detale grafiki ustawione na wysokie, lecz bez efektów TressFX nie sprawiają żadnych kłopotów ujętym w testach kartom. Nawet tani akcelerator Radeon 7770 od firmy Gigabyte z powodzeniem oferował dobrą wydajność. Co innego po włączeniu efektu animacji włosów, który wyjątkowo silnie obciąża kartę graficzną. Do komfortowej zabawy polecamy co najmniej odpowiednio podkręconego GTX-a 660 lub Radeona HD 7870.
Na czele stawki znalazł się Asus Radeon 7970 MP, który okazał się szybszy od również autorskiego i podkręconego akceleratora GeForce GTX 680 firmy POV.
Tomb Raider
1680x1050 - Ultimate, FXAA
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 69 61 |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 69 58 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 50 43 |
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) | 47 37 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 31 25 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 26 20 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Tomb Raider
1680x1050 - Ultimate, FXAA, TressFX
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | 55 47 |
POV GTX 680 Exo Edt 2GB (1163/1502) | 51 44 |
HIS Radeon HD 7870 2GB (1100/1200) | 38 31 |
Zotac GTX 660 AMP! 2GB (1111/1652) | 37 29 |
Gigabyte GTX 650 Ti OC 2GB (1033/1350) | 21 17 |
Gigabyte HD 7770 OC 1GB (1100/1250) | 20 16 |
średnia liczba klatek/s minimalna liczba klatek/s |
Po podniesieniu opcji graficznych da się odczuć spory spadekpłynności animacji bez względu na zainstalowany w komputerze układ graficzny. Dodatkowe uruchomienie techniki TressFX sprawia, że niezbędnym minimum staje się podkręcona karta graficzna z sercem Radeon HD 7870 lub GeForce GTX 660. Zdecydowanie lepszymi właściwościami cechują się topowe układy graficzne: Radeon 7970 GE i GeForce GTX 680 od firm Asus i POV.