Przejdźmy zatem do czynów i potwierdźmy bądź obalmy mit, że w Watch_Dogs, da się zagrać na zintegrowanej grafice Intela.
Intel HD 4600 - 1920 x 1080, ustawienia minimalne
Watch_Dogs – 1920 x 1080
[kl./s.] ustawienia minimalne
RAM 1866 MHz | 17 13 |
RAM 1333 MHz | 15 12 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Intel HD 4600 - 1680 x 1050, ustawienia minimalne
Watch_Dogs – 1680 x 1050
[kl./s.] ustawienia minimalne
RAM 1866 MHz | 19 16 |
RAM 1333 MHz | 17 15 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Intel HD 4600 - 1366 x 768, ustawienia minimalne
Watch_Dogs – 1366 x 768
[kl./s.] ustawienia minimalne
RAM 1866 MHz | 28 25 |
RAM 1333 MHz | 26 22 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Procesor pracował w trybie Enhanced Turbo, więc wszystkie rdzenie pracowały z wartością 38 (3,8 GHz). Potężne rdzenie niewiele tu pomagają - w rozdzielczości 1920 x 1080 i 1680 x 1050 Watch_Dogs jest niegrywalne. Dopiero obniżenie rozdzielczości do 1366 x 768 sprawia, że udaje się osiągnąć średnio nieco poniżej 30 klatek na sekundę. Stosowanie szybszych pamieci RAM niewiele tu pomaga.
Oczywiście próby uruchamiania tak wymagających gier na zintegrowanej grafice zwykle jest podytkowane wyższą koniecznością - robimy tak gdy nie mamy innego wyboru. Przy użyciu Intel HD 4600 możemy rozejrzeć się po świecie Watch_Dogs, pod warunkiem wykorzystania najniższych ustawień oraz minimalnej rozdzielczości. Rozgrywka będzie jednak daleka od komfortu.
Komentarze
40Ludzie w polskiego oddziału Intela o to ładnie poprosili, czy może dobrze zapłacili za ten sponsorowany test?