Czy Watch_Dogs - jedna z najbardziej wymagających gier na rynku - jest grywalna na zintegrowanej grafice Core i5 4670K?
uniwersalny procesor do większośći zastosowań, świetny stosunek wydajności do energooszczędności, jeszcze szybszy sprzętowy konwerter wideo (QuickSync), nowa zintegrowana grafika HD 4600 o dobrej wydajności, proces technologiczny 22-nm, nowe instrukcje multimedialne, wyższa wydajność od poprzedniej generacji przy tych samych taktowaniach, odblokowany mnożnik i możliwość podkręcania za pomocą BCLK
Minusynowa podstawka wymusza zmianę płyty głównej, maksymalne TDP wyższe od poprzedniej generacji, relatywnie wysoka cena
Watch_Dogs jest obecnie z pewnością jedną z najbardziej wymagających gier na rynku. Nowy sandbox Ubisoftu lubi zarówno mocne procesory, jak i potężne karty graficzne. Aby wykorzystać tekstury w rozdzielczości Ultra potrzebna jest karta graficzna z 3 GB pamięci. Pomimo, że gra w najwyższych ustawieniach wygląda całkiem nieźle, to jednak nie usprawiedliwia to potężnych wymagań sprzętowych. Optymalizacja z pewnością nie jest mocną stroną silnika Watch_Dogs. Co jednak gdy zdecydujemy się na wykorzystanie minimalnych ustawień graficznych w grze? Czy uda nam się zagrać, dajmy na to, na układzie graficznym zintegrowanym z procesorami Intel Haswell?
Nie da się ukryć, że wybierając minimalne ustawienia graficzne w grze sporo tracimy. Jeśli jednak nie posiadamy zewnętrznej karty graficznej, czy w ogóle uda nam się zagrać w Watch_Dogs? Sprawdziliśmy to na przykładzie Intel Core i5 4670K i jego zintegrowanej grafiki HD 4600.