Na początku sprawdźmy jak sprawa wygląda w przypadku użycia maksymalnej jakości obrazu, czyli przy (Pełnym Dynamicznym Oświetleniu) i presecie jakości ustawionym na maksimum. Granicę płynności renderingu (niezbędne minimum) przyjmujemy jako 25kl/s we wnętrzu Baru, oraz 30kl/s na pozostałych mapach.
Po pierwszych testach rzuca się w oczy wyraźna przewaga nowej konstrukcji ATI-AMD. Widać, że karta została stworzona do gry przy wysokich rozdzielczościach obrazu oraz detalach ustawionych na maksymalny poziom. 640/320megabajtowy GeForce 8800GTS odstaje znacznie od konkurenta ze stajni ATI, jednak płynność nadal nie pozostawia wiele do życzenia. Gra się wyśmienicie. Zaskakująco dobrze wypada także nowa seria kart nvidii: 8600, w szczególności wersja GTS. Pomimo 128-bitowej szyny danych i relatywnie mniejszej przepustowości pamięci, względem fabrycznie podkręconego GeForca 7900GS, karta dorównuje GS-owi serii 7, a nawet jest od niego często, odrobinę wydajniejsza.
Nieco słabszy 8600GT dogania standardowo taktowanego 7900GS, jednak granie w tę grę na tak wysokich detalach kartom z tej półki niestety już nie służy.