Ustawienia testowe
Wiedźmin 3: Dziki Gon
1920x1080, Ustawienia Uber (Bez Nvidia Hairworks)
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 109 94 |
Zotac GTX 1070 (1632/2050) | 96 86 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 88 78 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 79 72 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 73 66 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 69 64 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 68 60 |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | 67 61 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 59 52 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 57 51 |
Wiedźmin 3: Dziki Gon
2560x1440, Ustawienia Uber (Bez Nvidia Hairworks)
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 79 67 |
Zotac GTX 1070 (1620/2050) | 73 60 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 67 56 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 60 50 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 51 42 |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | 43 38 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 42 37 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 40 34 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 37 33 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 36 31 |
Wiedźmin 3: Dziki Gon
3840 x 2160, Ustawienia Uber (Bez Nvidia Hairworks)
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 48 40 |
Zotac GTX 1070 (1620/2050) | 43 37 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 40 34 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 38 33 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 37 30 |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | 31 26 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 29 24 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 29 23 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 24 20 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 23 18 |
Podkręcona karta Zotaca bardzo dobrze poradziła sobie w Wiedźminie 3. Komfortowa zabawa była możliwa do rozdzielczości QHD włącznie. Wynik uzyskany w 4K takowej nie zapewnia, ale po lekkiej redukcji detali powinniśmy się zbliżyć do całkiem rozsądnej ilości kl/s.