Czy to element walki o klienta, demonstracja potencjału firmy, czy też może zwykły kolejny krok w ekspansji Huawei? Na pewno wiemy, że na razie taki budynek odwiedzać mogą tylko przebywający w Shenzen, skąd pochodzi ten gigant technologii mobilnych.
Niedawno ogłosiliśmy start sklepu internetowego Huawei.pl. W Polsce klienci mogą korzystać też z dedykowanych produktom marki Huawei sklepów Experience Store na terenie niektórych galerii handlowych. Tymczasem w Chinach powstał pierwszy flagowy sklep, który jest samodzielnym niezależnym lokalem o powierzchni 1300 metrów kwadratowych. Miejscem gdzie, mówiąc marketingowo, spotyka się technologia 5G i najnowocześniejsze rozwiązania firmy, którą kojarzy chyba każdy z nas. I to nie tylko dlatego, że ostatnio równie dużo mówi się o jakości jej produktów jak i walce technologiczno-handlowej jaką prowadzą Chiny i USA, a z konieczności także ich „przyjaciele”.
Flagowy sklep Huawei to trzypiętrowy przeszklony budynek, który może nie przypomina wysoce geometrycznych brył jabłkowych sklepów, ale niewątpliwie ma mieć podobne znaczenie co stacjonarne sklepy Apple.
Flagowy sklep Huawei w MixC World
Budynek sklepu ”wyposażony jest w system Intelligent Environmental Control System, oparty na technologii Huawei Hilink, która automatycznie reguluje światło, temperaturę i wilgotność w budynku, aby zapewnić klientom jak najlepsze warunki przebywania w nim. Sklep wyróżnia się przyjaznymi dla środowiska rozwiązaniami - na przykład filcowy materiał, którym wykończono sufity i ściany, wykonany został z plastiku pochodzącego z recyklingu, a podłoga wyłożona jest marmurem pochodzenia naturalnego.”
Ciekawie brzmią słowa Richarda Yu, CEO w Huawei CG, który podkreśla, że sklep powstał w sercu technologicznego świata, w parku technologicznym MixC World w Shenzen, miejscu, które jest oczywistym międzynarodowym centrum innowacji. Sklep ma być nie tylko wystawką technologii, ale też warsztatem, w którym odwiedzający mogą zobaczyć jak działa sieć 5G, nauczyć się fotografii mobilnej od innych doświadczonych użytkowników, którzy będą mogli prowadzić własne kursy na terenie sklepu.
Źródło: Huawei
Komentarze
2