Gdy w Polsce StarCraft II jest wydarzeniem w branży gier, w Korei Południowej premiera nowej strategii Blizzarda to wydarzenie na miarę wyboru nowej głowy państwa.
To nie żart - Koreańczycy upodobali sobie StarCrafta tak bardzo, że w tym azjatyckim państwie ma on status niemalże religii. Nikogo nie dziwi zatem, że reklamy tej gry komputerowej emitowane są także w lokalnej telewizji. A trzeba przyznać, że specjaliści od marketingu wspięli się na wyżyny swoich możliwości. Wyszło bardzo zabawnie. Zresztą, sami zobaczcie!
Tymczasem StarCraft II notuje póki co wyśmienite wyniki sprzedaży. I choć niektórzy fani mówią o pewnym uczuciu "niedosytu" - także w prasie przeważają pozytywne oceny recenzentów.
Komentarze
33http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=141496
GomTV Global SC2 League:
- comiesięczny turniej
- 170.000 USD puli na turniej
- 85.700 USD dla zwyciężcy!
I tak co miesiąc :-)
To jest dopiero reklama.
Aha, no i turniej jest otwarty :-)