Lords of the Fallen korzysta z dobrodziejstw technologii GameWorks
Gra Lords of the Falle w pełni wykorzystuje dobrodziejstwo efektów PhysX, które uatrakcyjniają rozgrywkę.
Lords of the Fallen to z pewnością jedna z ładniejszych gier RPG, jakie pojawiły się na przestrzeni kilku ostatnich lat. Niewątpliwie jest to również zasługa tego, że polska produkcja wykorzystuje potencjał technologii Nvidia GameWorks.
Programiści skorzystali tutaj z bibliotek PhysX 3.3 i APEX SDK, dzięki czemu gra w pełni wykorzystuje dobrodziejstwa efektów PhysX. Gracze mogą zatem podziwiać jeszcze bardziej realistyczną fizykę – nie tylko elementów otoczenia (PhysX Particles), ale też ubrań (PhysX Cloth) i cząsteczek znajdujących się w ruchu wirowym (PhysX Turbulence). Ostatnia technologia jest o tyle ciekawa, że pozwala dostrzec cząsteczki przemieszczające się obok postaci i przedmiotów.
Co istotne, technologia GameWorks z założenia ma być dostępna nie tylko na komputerach stacjonarnych, ale też konsolach nowej generacji i urządzeniach mobilnych działających pod obsługą systemu Android. Część z technologii zastosowanych w Lords of the Fallen, może być również generowana przez procesory centralne czy podzespoły konsol nowej generacji, dzięki czemu mogą się nimi cieszyć nie tylko posiadacze kart graficznych GeForce.
Warto jednak zauważyć, że technologia Nvidia PhysX jest automatycznie aktywna i wymaga wydajnego komputera, w związku z czym Lords of the Fallen może wolniej działać na słabszych konfiguracjach. Programiści już pracują nad rozwiązaniem tego problemu, ale istnieje sposób, aby dezaktywować to rozwiązanie i cieszyć się wzrostem wydajności (przy jednoczesnym spadku wrażeń wizualnych) – wystarczy w pliku "settings.ini” zmienić fragment "apex_gpu_support_enabled = true" na "apex_gpu_support_enabled = false”.
Źródło: Nvidia
Komentarze
49poza tym spoko
pozdro
EXECryptor to coś w rodzaju nowego Starforca, który był przez bardzo długi czas koszmarem dla crakerów którego, bardzo długo nie mogli złamać!