Już od pewnego czasu można było odczuć, że Techland koncentruje wszystkie swoje siły na tym tytule. Odbiło się to niestety nieco na jakości Call of Juarez: The Cartel, który był mocno średni, ale teraz wrocławska firma ma doskonałą okazję by zmyć plamę na skrzętnie budowanym od pewnego czasu wizerunku.
Twórcy Dead Island poinformowali wczoraj, że ich gra uzyskała status "gold", a to znaczy, że jest gotowa, absolutnie nic nie będzie w niej zmieniane, rusza do tłoczni, a zaraz potem na sklepowe półki.
Premiera gry zapowiadana jest na 9 września zarówno w wersji na PC, jak i konsole. Narodową dumę mile łechce fakt, że gra została już kilkukrotnie dostrzeżona za granicą: jeden z trailerów otrzymał prestiżową nagrodę w Cannes, a internetowe społeczności w USA opowiadają sobie legendy o tym jak bardzo "wypasiona" będzie kolekcjonerska edycja gry.
Z okazji ozłocenia dostaliśmy też od Techlandu nowy wycinek rozgrywki, tym razem z trybu kooperacji.
Więcej o grach:
- Komputer sam nauczył się grać w Civlization
- Czy w Windows 8 będzie można odpalić gry z Xbox 360?
- Pro Evolution Soccer 2012 - twórcy powielają błędy serii FIFA
- Dlaczego nowy Hitman powstaje już 6 lat
- Ubisoft: Nowa generacja konsol to nie tylko grafika
Źródło: techland
Komentarze
39właśnie odnalazłem nowy benchmark do testowania kart DX11 o nazwie Gugila Real Time Shaders Demo 2.1
Aplikacja posiada kilka trybów wyświetlania teselacji i pozwala na generowanie cieni o rozdzielczości 4096x4096.
właśnie odnalazłem nowy benchmark do testowania kart DX11 o nazwie Gugila GroundWIZ Real Time Shaders Demo 2.1
Aplikacja posiada kilka trybów wyświetlania teselacji i pozwala na generowanie cieni o rozdzielczości 4096x4096.