W ubiegłym tygodniu na platformę Elona Muska powróciła płatna subskrypcja Twitter Blue, a wraz z nią pojawiła się nowa usługa Blue for Business. Na blogu serwisu ujawniono szczegóły dotyczące zapowiedzianych już złotych znaczników dla kont biznesowych.
Twitter wyróżni firmy
Na Twitterze uruchomiono nowe zasady weryfikacji dla zwykłych użytkowników, jak i dla kont biznesowych oraz rządowych. Zakup subskrypcji Twitter Blue zapewnia użytkownikom nie tylko niebieski znacznik obok nazwy profilu, ale też edycję tweetów, przesyłanie filmów w jakości 1080p oraz mniej reklam. Razem z abonamentem pojawiła się też nowa usługa, Blue for Business, czyli sposób weryfikacji i wyróżnienia się firm. Obecnie jest ona w fazie testów i będzie oznaczać, że dane konto jest „podmiotem korporacyjnym”
Blue for Business nie jest całkowitym zaskoczeniem. Jak podaje serwis TechCrunch, już w listopadzie reporter Casey Newton uzyskał wewnętrzne dokumenty Twittera pokazujące, że sieć społecznościowa planuje wprowadzić poziom biznesowy swojego planu subskrypcji, który pozwoliłby firmom kupować odznaki weryfikacyjne dla swoich pracowników i umieszczać je na ich profilach. Na makietach tweety zawierały dodatkowe plakietki obok ich nazwisk, dzięki czemu ich status był natychmiast zauważalny na osi czasu.
Esther Crawford, dyrektor ds. zarządzania produktem na Twitterze, zapowiedziała w weekend, iż firmy, które miały wcześniej relację z Twitterem, otrzymają złote znaczniki zanim Blue for Business zostanie udostępniony innym korporacjom.
Traktujemy wprowadzenie Twitter Blue jako okazję do dalszego ulepszania i wyróżniania firm na Twitterze. Jako subskrybent usługi Twitter Blue for Business firma może powiązać dowolną liczbę powiązanych z nią osób, firm i marek ze swoim kontem.
Takie powiązane konta otrzymają małą plakietkę ze zdjęciem profilowym swojej firmy macierzystej obok niebieskiego lub złotego znacznika wyboru. Może to jednak ulec zmianie w trakcie ulepszania usługi, jak dopisano niewielką czcionką na samym dole wpisu na blogu Twittera.
Tworząc to połączenie, umożliwiamy firmom tworzenie sieci w ramach ich własnych organizacji — na Twitterze. Firmy mogą afiliować swoje przywództwo, marki, pracowników lub zespoły.
Zgodnie z zapowiedzią, każdy podmiot stowarzyszony zostanie zweryfikowany i oficjalnie powiązany z podmiotem nadrzędnym na podstawie listy dostarczonej przez firmę macierzystą. Twitter będzie udostępniać nowe kryteria, ceny i procesy w miarę ich aktualizacji. W przyszłości planuje również zwiększyć wartość swojej oferty, by pomóc korporacjom maksymalnie wykorzystywać możliwości platformy.
Źródło: twitter, techcrunch.com
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!