Gry

PhysX: porównanie wersji PC, PS3 i Xbox360

przeczytasz w 1 min.

Mirror’s Edge w momencie premiery na konsolach prezentował się nadzwyczaj okazale. Niemniej jednak dopiero na komputerach PC dane mu było w pełni rozwinąć skrzydła. To właśnie dzięki zastosowaniu technologii nVidia  PhysX gra stała się bardziej rzeczywista i nabrała większej głębi.

I nie chodzi tu bynajmniej o samo zaimplementowanie do gry bardziej realistycznych efektów fizycznych, ale o dodanie do otaczającego nas świata wielu drobnych elementów, które je mocniej eksponują, potęgując tym samym wrażenia płynące z rozgrywki.

I tak podczas zabawy z edycją pecetową Mirror’s Edge rzucają się w oczy elementy, które nie są obecne w obu wersjach konsolowych. Są to np. różnego rodzaju ulotki i kartony porozrzucane po dachach budynków, plakaty, folie czy flagi. Najlepiej widać to na zdjęć, które zamieszczamy poniżej.

PS3

X360 720p

X360 1080p

PC: m.in. powiewająca folia po prawej, folia na opakowaniach,

X360 720p

X360 1080p

PC: dodatkowe niespodzianki tylko na wersji PC

X360 720p

X360 1080p

PC: podmuch z wirnika śmigłowca i latające kartki papieru

X360 720p

X360 1080p

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login