W testach wykorzystaliśmy grę spatchowaną do wersji 1.35. Czy RED Engine pozytywnie nas zaskoczy?
Wiedźmin 2 v1.35: 1920 x 1080
[FPS] Ultra, ubersampling wyłączony
2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz | 147 |
GTX 590 + Core i7 2600K | 88 |
GTX 570 + Core i7 2600K | 49 |
Wiedźmin 2 v1.35: 1920 x 1080
[FPS] Ultra, ubersampling włączony
2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz | 76 |
GTX 590 + Core i7 2600K | 43 |
GTX 570 + Core i7 2600K | 24 |
Tak! Wręcz znakomite wykorzystanie czterech układów graficznych i rozgrywka w Full HD z włączonym uberpróbkowaniem jest po prostu komfortowa. Wniosek - im nowsza gra (i nowocześniejszy silnik), tym lepsze wykorzystanie konfiguracji multi-GPU.
Wiedźmin 2 v1.35: 1920 x 1080 - Nvidia 3D Vision
[FPS] Ultra, ubersampling wyłączony
2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz | 43 |
GTX 590 + Core i7 2600K | 42 |
Wiedźmin 2 v1.35: 1920 x 1080 - Nvidia 3D Vision
[FPS] Ultra, ubersampling włączony
2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz | 22 |
GTX 590 + Core i7 2600K | 21 |
Tym razem wyniki stoją w 100% zgodności z informacjami inżynierów Nvidii. Gra nie wykorzystuje ani PhysX GPU, ani też sprzętowych teselatorów i minimalnie wyższy wynik jest spowodowany podkręceniem procesora. Naprawdę wielka szkoda. Gdyby system 3D Vision wykorzystywał Quad SLI, możliwa byłaby rozgrywka w 3D przy włączonym uberpróbkowaniem ze średnią prędkością około 40 klatek na sekundę.
Wiedźmin 2 v1.35: 5760 x 1080 - Nvidia Surround
[FPS] Ultra, ubersampling wyłączony
2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz | 64 |
GTX 590 + Core i7 2600K | 32 |
Wiedźmin 2 v1.35: 5760 x 1080 - Nvidia Surround
[FPS] Ultra, ubersampling włączony
2 x GTX 590 + Core i7 2600K 4,5 GHz | 32 |
GTX 590 + Core i7 2600K | 16 |
NIc dodać nic ująć. Uberpróbkowanie powoduje, że w rozdzielczości 5760 x 1080 prędkość działania spada do niebezpiecznego poziomu, jednak wyłączenie tej opcji pozwala w komfortowy sposób cieszyć się światem, w którym żyje Geralt z Rivii. Wrażenia z rozgrywki - niesamowite.