BattleField: Bad Company 2
Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 - w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | 130 95 |
AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | 127 93 |
ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | 110 91 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 94 80 |
GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | 75 61 |
AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | 74 58 |
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | 72 54 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | 118 90 |
AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | 113 85 |
ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | 100 82 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 80 67 |
AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | 65 52 |
GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | 63 50 |
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | 64 50 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x8, AF x16
AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | 88 73 |
AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | 84 70 |
ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | 70 53 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 53 42 |
AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | 46 35 |
GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | 42 35 |
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | 41 33 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Grafika w maksymalnych detalach z włączonym wygładzaniem krawędzi x8 w Bad Company 2 w niektórych miejscach wygląda naprawdę ładnie. Wydajność Radeona 6990 nie pozostawia żadnych złudzeń, że wśród modeli HD 5000 i HD 6000 jest to najpotężniejszy układ graficzny. Wrażenie robi wydajność w rozdzielczości 2560x1600, gdzie osiągaliśmy superpłynną animację obrazu bez żadnych spadków wydajności.
Crysis
Oferuje znakomitą grafikę i wykorzystuje nowoczesne techniki wyświetlania obrazu. Stawia spore wyzwanie dla procesorów i kart graficznych.
Crysis - DX10
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | 47 25 |
AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | 46 24 |
ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | 44 23 |
AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | 41 33 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 40 30 |
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | 37 30 |
GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | 35 24 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | 44 23 |
AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | 43 22 |
ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | 39 22 |
AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | 35 28 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 34 23 |
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | 31 25 |
GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | 29 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis - DX10
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | 37 21 |
AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | 37 21 |
ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | 30 16 |
AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | 23 18 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 21 18 |
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | 20 16 |
GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | 17 14 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Crysis jak dotąd był niegrywalny w 1920x1200 w maksymalnych detalach i wygładzaniem krawędzi. Mając do dyspozycji kartę Radeon 6990 wydajność w wielu miejscach spadała dość nisko, co wpływało na komfort grania. Identyczna sytuacja miała miejsce na Radeonie 5970. Szkoda, bo średnia liczba wyświetlanych kl./s robi wrażenie – zwłaszcza w 2560x1600.
CMR: Dirt2
Podrasowany silnik z Grida jest elastyczny, dzięki czemu możemy pograć na starszych i wolniejszych układach graficznych. Jakość grafiki stoi na bardzo dobrym poziomie. Ponadto jest możliwość uruchomienia gry w DirectX 9.0c oraz DirectX 11.
CMR: Dirt2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x8, AF x16
AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | 135 121 |
AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | 133 121 |
ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | 128 119 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 112 100 |
GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | 94 83 |
AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | 87 78 |
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | 80 72 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: Dirt2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x8, AF x16
AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | 131 122 |
AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | 128 120 |
ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | 118 107 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 97 86 |
GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | 84 71 |
AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | 78 70 |
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | 71 63 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
CMR: Dirt2 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x8, AF x16
AMD Radeon 6990 OC 4GB (880/1250) | 101 90 |
AMD Radeon 6990 4GB (830/1250) | 97 89 |
ASUS Radeon 5970 2GB (725/1000) | 85 75 |
GeForce GTX 580 1,53GB (772/1002) | 64 56 |
AMD Radeon 6970 2GB (880/1375) | 58 52 |
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) | 52 46 |
GeForce GTX 570 1,28GB (732/900) | 51 44 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Standardowe rozdzielczości, jak 1680x1050 i 1920x1200 nie robią większego wrażenia na HD 6990. Karta pozwala osiągać ponad 100 kl./s z włączonymi wszystkimi opcjami grafiki – w tym z wygładzaniem x8. Nawet w najwyższej rozdzielczości obrazu nie ma mowy o żadnych problemach z utrzymaniem płynnej animacji.