3DMark11
3DMark 11 - Ogólny wynik
Performance - Średni
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 13323 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 12976 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 12647 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 11618 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 9474 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 9066 |
Bohater artykułu zdołał uzyskać prawie 13 tys. punktów. Nie pomogło to jednak w pokonaniu rywala – GeForce GTX 690 skończył test z rezultatem ok. 13,3 tys. punktów. Dla porównania, układy Radeon HD 7970 i GeForce GTX 680 miały tutaj 9-9,4 tys. punktów.
3DMark
3DMark
Fire Strike
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 10857 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 10475 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 9186 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 8445 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 6894 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 6142 |
Sytuacja ulega zmianie w najnowszym programie testującym 3DMark. Dwurdzeniowy AMD Radeon 7990 przebił barierę 10 tys. punktów. Konkurencyjny GeForce GTX 690 osiągnął o ok. 1700 punktów mniej i został pokonany rówież przez autorską kartę VTX3D.
Unigine: Valley
Ungine: Valley - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 108 49 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 106 48 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 104 39 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 91 49 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 72 36 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 68 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ungine: Valley - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 70 25 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 62 34 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 59 32 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 52 32 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 40 24 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 38 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Pora na ładny graficznie test, jakim niewątpliwie jest Unigine: Valley. Stawia on duże wyzwanie kartom graficznym, co widać po wynikach w trybie obrazu 2560x1600. Jedynie dwuukładowe akceleratory i GeForce GTX Titan są w stanie zagwarantować odpowiednio płynny obraz.