Max Payne 3
Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 90 68 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 86 69 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 85 56 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 85 66 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 83 60 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 73 47 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 85 63 |
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 77 53 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 75 51 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 69 45 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 61 44 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 54 36 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
W trzeciej odsłonie przygód Max Payne’a zauważalnie lepiej radziły sobie dotychczas akceleratory z sercem Radeon. Widać to chociażby po relacji pomiędzy układami GTX 680 i HD 7970. W przypadku pojedynku rozgrywającego się między AMD Radeon HD 7990 a GeForce GTX 690 było odwrotnie. Najnowszy Radeon „czerwonych” osiągał słabsze wyniki w trybie 2560x1600.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 98 73 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 93 70 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 72 42 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 63 42 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 54 40 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 43 30 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 52 39 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 49 37 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 42 28 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 38 26 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 27 20 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 24 16 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Najnowszy dwurdzeniowiec AMD radzi sobie znakomicie w bardzo wymagającym Metro 2033 (już niebawem kolejna część). Rywal tak naprawdę nie miał czego tutaj szukać, przewaga jest naprawdę kolosalna – zwłaszcza w przypadku minimalnej liczby kl./s. Jeśli więc lubicie buszować po korytarzach metra przy ostrym jak żyleta a przy tym płynnym obrazie, to nie pozostaje wam nic innego jak zakup dwuprocesorowego Radeona.
Tomb Raider
Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 85 78 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 81 75 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 70 63 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 69 62 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 53 45 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 49 42 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) | 57 45 |
VTX3D Radeon 7990 6GB (925/1375) | 54 43 |
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) | 44 36 |
GeForce GTX 690 4GB (915/1502) | 42 36 |
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) | 30 26 |
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) | 26 21 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Na koniec pozostawiliśmy rezultaty najmłodszego Radeona w świetnej przygodówce – Tomb Raider. Wyniki takie, jakie można było przypuszczać – HD 7990 osiągnął najlepsze wyniki, a GeForce GTX 690 kończył nasz test z rezultatem podobnym do GeForce'a GTX Titan.