Procesor: AMD Phenom II X6 1100T 3,3-3,7 GHz (6C/6T) | |
Płyta główna: Asus Crosshair IV Formula (890FX) | |
Karta graficzna: MSI Radeon HD 6850 1 GB OC (@820/1100) | |
Karta graficzna: HIS Radeon HD 5770 1 GB IceQ | |
Pamięć RAM: Kingston HyperX LoVo 2 x 2 GB 1600 MHz 1,35V | |
Twardy dysk: Seagate Momentus XT 500 GB | |
Zasilacz: Enermax Revolution 85+ 850W | |
System operacyjny: Windows 7 Ultimate 64-bit |
GTA IV - Episodes from Liberty City
Czwarta część Grand Theft Auto z pewnością jest znakomitą produkcją o zaawansowanym silniku graficznym. Niestety twórcy gry nie dość, że nie zaimplementowali w niej opcji AA, to na dodatek wygładzania krawędzi nie da się wymusić w sterownikach. Wykorzystaliśmy wersję Episodes From Liberty City, a konkretnie The Ballad of Gay Tony. Grę testowaliśmy w rozdzielczości 1680 x 1050 przy ustawianiech wysokich, oraz filtrowaniu anizotropowym x16. Pozostałe ustawienia - View Distance: 25, Detail Distance: 31, Vehicle Density: 51, Definition: On, VSync: Off. Gra posiada wbudowany benchmark, jednak nie wykorzystaliśmy go ze względu na brak różnic w działaniu na jednej z testowych kart. Szybkość działania GTA IV mierzyliśmy za pomocą programu Fraps, czas pomiaru wynosił 60 sekund. Wynik wyrażany jest w klatkach na sekundę - im więcej tym lepiej.
StarCraft 2: Wings of Liberty (demo)
Najnowsza odsłona legendernego RTS'a StarCraft w szybkim tempie zdobyła olbrzymią popularność. Fanów nie odstraszyła ani wysoka cena, ani podzielenie gry na trzy cześci - za które oczywiście trzeba będzie oddzielnie zapłacić. W testach wykorzystaliśmy wersję demo gry. Testy zostały przeprowadzone w rozdzielczości 1680 x 1050 w ustawieniach Ultra. Wykorzystaliśmy pierwszy etap gry. Szybkość działania StarCraft 2 mierzyliśmy za pomocą programu Fraps, czas pomiaru wynosił 60 sekund. Wynik wyrażany jest w klatkach na sekundę - im więcej tym lepiej.
Half Life 2 - Episode Two
Half-Life jest serią gier którą zna każdy szanujący się gracz. Druga część została wyposażona w opcję wygładzania krawędzi, ale nie działa ona idealnie. W testach wykorzystaliśmy Half-Life 2: Episode Two. Testy zostały przeprowadzone w rozdzielczości 1680 x 1050 w najwyższych możliwych ustawieniach. Szybkość działania Half-Life 2: Episode Two mierzyliśmy za pomocą programu Fraps, czas pomiaru wynosił 60 sekund. Wynik wyrażany jest w klatkach na sekundę - im więcej tym lepiej.
Mass Effect
Jedną z nielicznych wad silnika Mass Effect (oraz Mass Effect 2) jest brak opcji antyaliasingu. Engine nie jest może najnowszy, ale wciąż prezentuje się bardzo ładnie, a odrobina AA z pewnością doda mu uroku. Testy zostały przeprowadzone w rozdzielczości 1680 x 1050 w maksymalnych ustawieniach graficznych. Do testów wykorzystaliśmy teren Cytadeli. Szybkość działania Mass Effect mierzyliśmy za pomocą programu Fraps, czas pomiaru wynosił 60 sekund. Wynik wyrażany jest w klatkach na sekundę - im więcej tym lepiej.
Batman: Arkham Asylum
Wspomniany we wstępie Batman: Arkham Asylum, który swego czasu stał się kością niezgody pomiędzy NVIDIĄ, a AMD/ATI. Do testów wykorzystaliśmy wbudowany w grę benchmark. Testy zostały przeprowadzone w rozdzielczości 1680 x 1050 w maksymalnych ustawieniach graficznych. Jako, że testy były przeprowadzane wyłącznie na kartach Radeon HD, opcja PhysX została wyłączona. Wynik wyrażany jest w klatkach na sekundę - im więcej tym lepiej.