
![]() | Procesor: |
![]() | Płyta główna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Karta graficzna: |
![]() | Pamięć RAM: |
![]() | Chłodzenie: |
![]() | Dysk SSD: |
![]() | Zasilacz: |
Sterowniki, system operacyjny:
- Windows 7 64-bit
- AMD Catalyst 14.11.2 Beta
- GeForce Game Ready 344.48 WHQL
- GeForce Game Ready 344.75 WHQL
Metodologia testowa:
Pomiary wydajności w Assassin’s Creed: Unity były dość problematyczne. Z uwagi na specyfikę tego tytułu uzyskanie powtarzalnych wyników w środowisku najlepiej oddającym właściwą rozgrywkę jest prawie niemożliwe. Po licznych próbach udało mi się jednak znaleźć miejsce testowe, w którym losowe elementy nie wykazywały znaczących różnic w kolejnych pomiarach wydajności. Mowa tutaj o jednej z pierwszych misji w grze. Pomiarów dokonałem przechodząc z punktu A do punktu B. Standardowo dla każdej karty graficznej wykonałem pięć kolejnych testów. Skrajne wyniki odrzuciłem, z pozostałych wyciągnąłem średnią. Testy wydajności zostały przeprowadzone przy wykorzystaniu gotowych ustawień graficznych: ultra wysokich, wysokich, średnich i niskich. Warto pamiętać, że każdy z tych „presetów” zawiera w sobie wygładzanie krawędzi odpowiednio: MSAA x4, MSAA x 2, FXAA i TXAA. Margines błędu pomiarowego wynosi 1 kl/s.