Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Crysis 3 - DX11
1920x1080, Ustawienia wysokie, AFx16
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | 74 68 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 69 60 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 57 50 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 55 47 |
Asus STRIX Radeon R9 390X (1050/1500) | 53 44 |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | 51 44 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 50 42 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 48 40 |
Crysis 3 - DX11
2560x1440, Ustawienia bardzo wysokie, AFx16, MSAA x2
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | 51 44 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 44 39 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 39 36 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 34 27 |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | 34 26 |
Asus STRIX Radeon R9 390X (1050/1500) | 32 25 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 28 22 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 26 20 |
Crysis 3 - DX11
3840 x 2160, Ustawienia bardzo wysokie, AFx16, MSAA x2
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | 27 23 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 24 20 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 20 16 |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | 18 14 |
Asus STRIX Radeon R9 390X (1050/1500) | 17 13 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 16 13 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 14 11 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 14 10 |
Fabrycznie podkręcona karta Asusa bez problemu zdominowała nasze testy zapewniając płynną animację do rozdzielczości QHD włącznie. Pomimo, że Crysis 3 nie zalicza się już do nowych produkcji, to nadal stawia bardzo wysokie wymagania względem kart graficznych. Widać to szczególnie w przypadku rozdzielczości 4K, gdzie nadal żadna pojedyńcza konstrukcja nie potrafi zapewnić nawet 30 kl/s.