Ustawienia testowe
GTA V
1920x1080, Vinewood, Ustawienia maksymalne
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | 64 54 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 57 47 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 52 42 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 50 41 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 48 39 |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | 47 40 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 46 38 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 44 35 |
GTA V
2560x1440, Vinewood, Ustawienia maksymalne
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | 56 49 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 50 42 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 44 34 |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | 39 29 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 38 27 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 38 29 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 31 26 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 30 27 |
GTA V
3820 x 2160, Vinewood, Ustawienia maksymalne
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
ASUS GeForce GTX 980 Ti Matrix (1216/1800) | 40 37 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 35 31 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 31 5 |
AMD Radeon R9 Nano (900/500) | 28 5 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 28 24 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 25 5 |
AMD Radeon R9 290X (1000/1250) | 22 5 |
GeForce GTX 970 (1051/1750) | 20 5 |
W przypadku GTA V sytuacją wygląda podobnie do tej zaobserwowanej przy testach w Crysis 3. Do rozdzielczości QHD karta Asusa zapewnia płynną animację. Sytuacja nieco komplikuje się w przypadku 4k, choć i tutaj można spokojnie pograć pod warunkiem, że okazjonalne przycięcia spowodowane spadkiem ilości kl/s nam nie przeszkadzają.