Panel ustawień wyświetlania obrazu.
Tryb wyświetlanego obrazu: (zależne od sprzętu) – ustawienia rozdzielczości.
Jakość Antyaliasingu: (Wył., 2x, 4x, 8x, 8xQ, 16x, 16xQ) – ustawienia wygładzania krawędzi. Ustawienia powyżej 4x nie powodują większych zmian w wyświetlanym obrazie, natomiast fps spada w dół naprawdę mocno.
Pełny Ekran: możliwość gry na pełnym ekranie lub w oknie.
Synch. Pionowa: synchronizacja klatek pochodzących z karty graficznej z szybkością odświeżania naszego monitora (w Hz). Wyłączone do testów.
Ustawienia zaawansowane grafiki.
Tak, jak i w podstawce, w Warhead mamy możliwość ustawienia praktycznie każdej opcji w zakresie Entuzjasta/Gracz/Standard/Minimum, czyli po 4 poziomy dla każdego ustawienia. Przyjrzyjmy się poszczególnym ustawieniom oraz ich wpływowi na liczbę klatek.
Jakość tekstur: Zmiana wyglądu tekstur, obejmuje wszelkie tekstury w grze – od tych na uzbrojeniu, poprzez budynki i wszelkie obiekty aż po podłoże. Średni wpływ na wydajność (koło 6fps).
Jakość obiektów: szczegółowość pojazdów, broni, budynków, drzew, wszelkich obiektów w grze. Ma duży wpływ na wydajność (do 10fps).